Sloten

Alleen stuurslot hier...

Hehe.. binnenkort dus helemaal geen FZR meer ? })
Koop een slot man :) Of woon je in een dorp waar je de voordeur open kan laten, je auto niet op slot hoeft te doen en je niet bang hoeft te zijn als je vriendin bij iemand anders een nachtje blijft slapen? ;)

Hier kan je overigens wel je portier van de auto open laten, maarja bij winkelcentrum Overvecht in Utrecht, daar doen ze de auto ook niet op slot. Maar dat heeft een andere reden ;)
 
Cyclelock (8 buizen) + ABUS schijfremslot.

Zet hem meestal vast met mijn Cyclelock.
Dat schijfremslotje is soms voor erbij als ik het niet vertrouw of als ik geen zin heb om die Cylelock te pakken.
 
Cyclelok... Erg zwaar, maar werkt goed & past vaak ook nog... Heb een 6- armige, een schijfremslot, het standaard gereedschapsetje + uitbreidinkje & mini-busje (100ml) kettingspray...

En met wat moeite passen er dan ook nog 3 zakjes krenten/ rozijnen onder de buddy van m\'n ZX-zesje... :)

Ik heb geen minibusje kettingspray maar dan nog een ABUS schijfremslot. Passen er bij jou nog 3 zakjes krenten in? Knappe prestatie bij een ZX6R! :9
 
Hehe.. binnenkort dus helemaal geen FZR meer ? })
Koop een slot man :) Of woon je in een dorp waar je de voordeur open kan laten, je auto niet op slot hoeft te doen en je niet bang hoeft te zijn als je vriendin bij iemand anders een nachtje blijft slapen? ;)
Hehe, fiets staat in garage, samen met nog duurdere BMW fiets, ook alleen op stuurslot, die nemen ze dus het eerst mee. (gok ik :P ) :)
Woon inderdaad in een rustig dorp, en ja, ook ik vergeet wel eens de voordeur op slot te doen, nog nooit ingebroken. *D
En een vriendin heb ik helaas sinds een tijdje niet meer. ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan