Sloten

Marikkie

MF'er
10 jul 2006
45
0
Den Haag
Even een hele andere techniek, namelijk die van hen met de vlugge vingers, maar welk slot (combinatie) is nou echt aan te raden.
Voor niet al te jatgevoelige bike, maar het mag wel gewoon goed zijn...Tips? Ervaringen?
 
ik vertrouw meer op mijn alarm dan op sloten.

maar het schijnt dat sloten die een sleutel hebben met van die vlakjes, dat die lastiger zijn voor prof dieven dan andere sloten. ik heb zelf een goedkope starry maar die heeft ook zon sleutel.
 
hoi starry is een slot van niks die heeft niet eens een art keur .
je moet naar het aantal art steren kijken een 4 of een 5 word al moeilijk te openen ik werk al 17 jaar in de brommers en en starry heb ik binnen 20 sec los maar
een cyclop met 4 of 5 steren moet je echt wel een slijp tol bij hebben *O*
dus geef even wat meer uit als €19.95 :}
 
Abus is meestal een veilig merk. (betaal je ook wat extra voor voor de naam). Handig is hun schijfremslot (konisch, moeilijker voor dieven), ong 75 euro. Verder goed kettingslot; vaak erg duur ABus (ong 275 euro...echt belachelijk) soortgelijk is van magnum (ong 120 euro en minstens zo goed)
 
Ook de manier van bevestigen is erg belangrijk, als je een slot zo op je motor hangt dat het op de grond ligt, dan kan je met een betonschaar op de grond steunend bijna alles open knippen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan