Slotje: Alpinestars Supertech handschoenen - maat L (past als M?) - zwart/rood/wit/fluo (nieuw!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

bsmpower

Die hard MF'er
11 okt 2010
360
128
Utrecht
20210205-150908.jpg


Ik heb deze handschoenen gekocht van iemand die wordt gesponsord door Alpinestars. Voor hem waren ze echter te klein en heeft ze dus nooit gebruikt. Ik heb ze ook nooit echt gebruikt, alleen een paar keer gepast, omdat voor mij ook wat krap zitten. Hieronder mijn probleem:

Mijn huidige handschoenen zijn ook Alpinestars in maat L, maar deze vallen net iets krapper/stugger. Als ik de handschoenen aan heb zitten ze als gegoten, nergens te strak en voldoende ruimte aan de bovenkant van de vingers. Maar zo gauw ik een stevige vuist maak begint het op sommige plekken net iets teveel te knellen. Met name bij mijn pinken drukt een naad aan de binnenkant in mijn huid en laat een afdruk achter. Dus alleen bij het maken van een vuist.

Ik denk dat deze handschoenen daarom meer geschikt zijn voor mensen met dunne vingers en/of meer neigen naar maat M in onderstaande chart dan L. Mijn handomtrek heb ik gemeten als 21.5cm. Maar het probleem zit bij mij dus vooral bij dikte van de vingers, de rest past goed.

alpinestars-glove-size-chart.jpg


Ik twijfel nog om af te wachten of ze wat soepeler en ruimer worden als ik weer ga motorrijden. Mogelijk hebben ze wat "inwerk" tijd nodig.
Maar ze mogen ook weg voor 100,- als iemand ze graag wil hebben en ze beter past.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ze wel proberen! Heb normaal ook L, maar aardig slanke vingers, dus wie weet :) Verder via PM?
 
Slotje. Of ik verkoop ze aan Mafk33s of ik ga ze eerst proberen in te werken zodat ze hopelijk beter gaan zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan