Slotje ? Open , en weer sluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stef07

Kloon
29 jul 2014
5
0
PPfff....eigenlijk hee....wou ik niet reageren , maar iets moet mij toch van het hart , en dat is het systeem hier ... wat genoemd word , het "slotje" een niet erg waterdichte oplossing want men begint gewoon op nieuw op een weliswaar nieuw "topic" zoals ze dit hier noemen .
En ja...wie dan dacht dat het finaal met je gedaan is hier , nadat je gebaned bent is er voor de moeite aan blaast eens...PPFFffff...en is dan voor de rest van de dag piss off !!
Maar ach...wie een beetje verder denkt dan zijn neus lang is , weet dat je dit zelfs kan om zeilen door een nieuw é mail adres aan te maken , en je weer in te loggen onder een andere nick naam , en wie een beetje vooruit ziend is , heeft er zo een vijftal op stand - bay staan.
Als hoofd moderator op 2 (hier niet te noemen site's) sinds 2001 weet ik waar over dat ik praat , het beste systeem waar ik mee werk ,is de mogelijkheid hebben om het I.P adres mee te kunnen lezen en daar dan een "block" op te zetten , die komt dan beslist niet (meer) terug ....aha...dacht je dat ? En ja hoor zelfs DAT kan je omzeilen !
Maar dat is voor de volgende keer jongens -- slaap lekker-- Groetjes aan de Mods hier , die zo goed hun "best" doen .. :W
 
Toch wel fijn van "Stef" dat hij als "hoofd moderator op 2 (hier niet te noemen site's) sinds 2001 die weet waar hij over praat" hier even iedereen uit komt leggen hoe het moet.
Goed bezig Steffie, geef even door waar we de bos bloemen naartoe kunnen sturen.
 
En een HOOFDmoderator op wel maar liefst " 2 hier niet te noemen site's " die hier komt vertellen hoe kloon aangemaakt moeten worden...phoephoe... ik snap direct waar die 2 sites 'niet nader genoemd worden. Laffe hond _O-

Ik ben echt heel erg onder de indruk :} :}








_O- Loser _O-

OOhhw...en alvast je eerste ban :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan