slotje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

LCB

MF veteraan
14 dec 2001
9.591
0
En daar moet een nieuw topic voor geopend :?
Das dan misschien twee slotjes.

Skoezie

MF veteraan
21 mei 2001
7.367
1
45
Assen
Gaat idd wel een beetje te ver om zomaar iemand z'n telefoonnummer ergens op een forum neer te gooien...

BertV

MF veteraan
21 mei 2001
11.489
4
40
Amersfoort
shit, nu kan ik geen advies meer vragen aan pooh... ;)

ik zie het nog ff aan. Lolletje op z'n tijd moet kunnen.

(tel. nummer verwijderd)

Laatst bewerkt:

B2

MF veteraan
4 jul 2001
1.839
32
Belgie (Gent)
Zou je dat ook zeggen als je Marion zou heten?
en iemand je probeert te naaien?

Nogmaals we kennen het verhaal niet!
:^

voor hetzelfde geld is die kerel gedumpt door Marion, en is Marion ondertussen met een trouwe MF-er van wie ze de GSM van het werk mag gebruiken waardoor die dan weer ontslagen wordt aangezien hij cst SMSjes krijgt bij zijn baas. Hierdoor wordt hij razend aangezien hij het topic hier leest en besluit de server plat te leggen dmv. een telegeleid vliegtuigje.
Eindresultaat: geen MF meer !!!!

[email protected]

MF veteraan
19 mei 2001
1.525
0

voor hetzelfde geld is die kerel gedumpt door Marion, en is Marion ondertussen met een trouwe MF-er van wie ze de GSM van het werk mag gebruiken waardoor die dan weer ontslagen wordt aangezien hij cst SMSjes krijgt bij zijn baas. Hierdoor wordt hij razend aangezien hij het topic hier leest en besluit de server plat te leggen dmv. een telegeleid vliegtuigje.
:^ })

Froggy

MF veteraan
13 aug 2001
10.430
1
38
Noord-Limburg

Ok ,ik zou nooit meer stout zijn op het forum *D

En ik heb al 5 maanden een vaste relatie met Charina :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.