Slotjes

BogaddE

MF veteraan
28 mei 2001
1.772
0
Hengelo
Ik heb even een vraagje over slotjes naar aanlijding (ij of ei?) van de topic over de goldwing, ik had daar na revolution nog wat gepost (kwam iig onder zijn post te staan), en kwam er nog te staan voordat het slot erop kwam. Worden de posts die na de post waarin gezegd wordt dat ie op slot gaat automatisch verwijdert of is die post gewoon door een mod weggegooid?

Niet om het een of ander maar ben er gewoon benieuwd naar.
 
Ik heb even een vraagje over slotjes naar aanlijding (ij of ei?) van de topic over de goldwing, ik had daar na revolution nog wat gepost (kwam iig onder zijn post te staan), en kwam er nog te staan voordat het slot erop kwam. Worden de posts die na de post waarin gezegd wordt dat ie op slot gaat automatisch verwijdert of is die post gewoon door een mod weggegooid?

Niet om het een of ander maar ben er gewoon benieuwd naar.
Normaal gesproken gebeurt dat niet maar hier ging wat mis bij het sluiten, en het stond zo stom, ik zeggen dat een topic op slot gaat en dan nog een reply van een user daar achteraan. En omdat het niet een bijzonder zinvolle ;) post was, ben ik zo vrij geweest om deze te verwijderen, om het wat duidelijker te maken voor de rest.
Misschien niet super netjes van me maar ik hoop dat je het me kunt vergeven ;) , gedaan dus om het wat duidelijker te maken.

Deze gaat trouwens naar Vragen en Opmerkingen. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen idee.
Wat ik wel weet is dat ik vlug ga slapen,en GEEEEN sex.
Dat heb ik mijn vader belooft.
Voor mijn 20e sex,is geen motor krijgen.
Welterusten.
 
Als een mod zegt dat hij een topic op slot gooit, moet hij het nog wel doen (anders kan hij zijn eigen bericht ook niet meer posten). Dus ieder bericht dat je nog kan posten, is daar neergezet in de tijd voordat de mod het topic op slot zet. Daarna kan je gewoon niet meer posten, dus is er ook geen sprake van het verwijderen van posts.
 
Oohkee, is goed. Staat idd wel stom ja.

En ik was ook van plan om deze vraag hier te stellen maar zat (en zit) een beetje te :z

Heb nog ff een vraagje; als ik een topic aanmaak en ik heb een fout in de title gemaakt, kan ik die dan ook verbeteren? Had laatst namelijk nog wat stoms aan het eind staan maar kon niet uitvinden hoe ik het moest veranderen (geen probleem hoor maar wel handig om te weten, en ik zal de FAQ zo ook ff weer doornemen)
 
Laatst bewerkt:
Heb nog ff een vraagje; als ik een topic aanmaak en ik heb een fout in de title gemaakt, kan ik die dan ook verbeteren? Had laatst namelijk nog wat stoms aan het eind staan maar kon niet uitvinden hoe ik het moest veranderen (geen probleem hoor maar wel handig om te weten, en ik zal de FAQ zo ook ff weer doornemen)
Nee, da\'s niet te verbeteren door gewone users, als je het anders wilt, dan moet jij mij (revolution@motor-forum.nl) of een andere mod ff vragen, wij kunnen het nl. wel wijzigen. :)
 
Als een mod zegt dat hij een topic op slot gooit, moet hij het nog wel doen (anders kan hij zijn eigen bericht ook niet meer posten). Dus ieder bericht dat je nog kan posten, is daar neergezet in de tijd voordat de mod het topic op slot zet. Daarna kan je gewoon niet meer posten, dus is er ook geen sprake van het verwijderen van posts.

Een modje kan de laatste post en het sluiten zelf tegelijk doen.
Alleen zaten rev en ik gisteren tot 2 maal toe tegelijk een slotje te zetten en slot + slot = open :)
 
Wat ik wel weet is dat ik vlug ga slapen,en GEEEEN sex.
Dat heb ik mijn vader belooft.
Voor mijn 20e sex,is geen motor krijgen.
Welterusten.
Of was het nu roken of drinken? Sex is goed, en dat kunnen vaders beamen, anders hadden wij hier geen porky gehad.
 
gewoon van sex je baan maken, en gewoon een R7 kopen ofzo, daar geilen alle R6 en R1 rijders op :)
Is helaas alleen wat lastiger te realiseren voor mannen dan voor vrouwen.

Maar wees blij, jij niet voor je 20e, vele anderen niet voor het huwelijk ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
9
Weergaven
621
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
Reacties
28
Weergaven
3K
Reacties
1
Weergaven
387
Terug
Bovenaan Onderaan