slowdown irritaties

go-fast-logo-adrenalized.jpg


Gewoon zo'n sticker erop-plakken, dit soort irritaties in combinatie met drempels geven op mijn KTM altijd de neiging om eens flink gas te geven.
 
1. Ja, en als ik de sloper zie sloop ik de sloper... met je poten van andermans spullen afblijven!

2. ding staat op de stoep en hangt niet over de weg dus er heeft niemand last van.

En op de kinderen wordt gelet, je kent hier de situatie niet. Is niet handig en overzichtelijk genoeg om hard te rijden. Zelfs met je auto moet je oppassen als er weer eens ééntje de binnenbocht neemt met zijn of haar koekblik :X Kids moeten oversteken voor een speelveldje achter huizenblok. En dat vanaf en plantsoentje direkt voor de deur met aan één kant parkeerhaventjes, lekker handig aangelegd :') . En er is maar 1 seconde voor nodig... Maar goed, zoals ik zei, elke situatie is anders en soms zie ik ook een overkill aan poppetjes staan...





Ga hier geen link neerzetten van de situatie want ik heb geen zin om vannacht een MF'er met een honkbalknuppel te moeten bewerken ivm het off-topic ontvoer gedeelte :N


:+


We hebben het hier ook niet over slopen, maar over een geintje. Dat ding moet wel heel en eigendom van de rechtmatige eigenaar blijven. Het moet wel netjes blijven.
 
Gewoon zo'n sticker erop-plakken, dit soort irritaties in combinatie met drempels geven op mijn KTM altijd de neiging om eens flink gas te geven.
Waarom erger jij je aan zo'n slow down bordje? Lange tenen of kort lontje?
 
Laatst bewerkt:
Staat dat ding daar permanent? Dan kan je 1) verwachten in dit land dat ie gesloopt wordt en 2) de waarschuwende werking gaat er snel vanaf als je om 01.00 nog zo'n mannetje terug de stoep op moet schoppen. Dan spelen er geen kinderen.

[knip]

Vooral met punt 2 ben ik het wel eens. Dit geldt overigens voor de volledige, ongelooflijke overkill aan verkeersremmende maatregelen en snelheidsbeperkingen in Nl :r

Het is een beetje als het verhaal van de schaapherder die constant "Wolf" riep en waarop niemand meer reageerde toen er echt een wolf achter de schapen aan zat.
Het maakt je blind voor de situaties waarin je WEL moet opletten.
 
Zijn er meer mensen die zich storen aan de slowdownbordjes midden op straat?
:Y :Y
Vanmiddag ben ik uit mijn koekblik gestapt op zo'n geel mannetje aan de kant te zetten tot groot ongenoegen van de eigenaar van de plastic vriend. Nou kan ik me daar nou niet direkt heel druk over maken maar ik vraag me af wie er nu in zn recht staat. Mag je zomaar dingen op straat plaatsen om je eigen wegversmalling te maken?

Graag jullie mening.

Gewoon om trappen die dingen en de vlaggetjes als trofee mee nemen
 
Het is niet alleen een kwestie van opvoeden van de weggebruikers,ook de ouders met kinderen moeten weten waar ze aan toe zijn.

Pas dit bordje geplaatst en ik heb merkbaar meer ruimte om te oefenen.

Wheelie_Sign_Board.jpg
 
Ik rij er niet echt langzamer door.. naar mijn inziens redelijk nutteloze gevallen. Maar in ieder geval beter dan de knipperende snelheidsborden (u rijdt 49 :) - of u rijdt 53 :( ), daar geef ik altijd gas



Dien borden zijn juist leuk immers wat is de hoogste snelheid die erop krijgt _O-

Helaas nooit meer dan 99 _O-

Das namelijk hetzelfde als de U rijd te snel borden die dingen moeten aan en op beide rijbanen als ik erlangs rij anders is het missie gefaald! *O*
 
Dien borden zijn juist leuk immers wat is de hoogste snelheid die erop krijgt _O-

Helaas nooit meer dan 99 _O-

Das namelijk hetzelfde als de U rijd te snel borden die dingen moeten aan en op beide rijbanen als ik erlangs rij anders is het missie gefaald! *O*

123km/u *O* maar de meeste worden bij 70 afgekapt B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan