slowdown irritaties

:W
Volgens mij mag je ze alleen "aan de kant" zetten van de weg als er ook daadwerkelijk kinderen aan het spelen zijn, dus niet midden op de weg en niet permanent.

Heb ik wel eens ergens gelezen.....


Ik heb het ook gezien van iemand die het gehoord heeft......... :?
 
Om ze vervolgens weer in een andere wijk tegen te kunnen komen ¿?

Dat lost wel veel op ja, zet ze dan zelf ergens anders neer...
Ohw wacht, dan verdien je er natuurlijks niks aan -O- :j
:?

Rare gedachtengang heb je.

Weet jij zeker dat een ander ze ook op de straat neerzet ipv aan de kant, of op de stoep? Zo ja, dan krijg je een nickchange naar 'Jomanda' ;)

Ik heb geen moeite met die dingen die aan de kant staan. spullen die op strata liggen heb je gevonden. En moet je opruimen om schade aan anderen te voorkomen.

Wat mij betreft stuur je het naar Afrika, of gooi je het weg. Als het maar niet op de straat in de weg staat.
:)
 
Jij hebt geen kinderen.Nee, je hebt zeker te weten geen kinderen.Aldus geschiedde d.m.v overvloed aan drempels, bulten, wegversmallers, etc... :+

Ah joh, toen ik nog een kleine gup was hadden ze niet eens van die poppetjes, en ik ben ook maar 1 keer op een motorkap terecht gekomen, word je hard en oplettend van :P

Gewoon een beetje uit je doppen kijken, die poppetjes geven ( volgens mij ) een vals gevoel van veiligheid : "Er gebeurt niks, er staat toch zo'n poppetje"
en zorgzaamheid: "hoe kan dit nou gebeuren, ik heb m'n best gedaan om op de koters te letten door zo'n poppetje neer te zetten"
aan de ouders.



Bah.

[offtopic]
Net als al die koters die nu met een helmpje op fietsen, als die vallen doet het toch geen zeer aan het bolletje ( ha, ha.. ) en hebben/krijgen ze ook niet zoiets van "goh, misschien moet ik eens wat beter opletten tijdens het fietsen" Totdat ze een keer goed met de knikker tegen het asfalt komen, en dan is het te laat..[/offtopic]
 
Laatst bewerkt:
Overigens meet je wel een beetje met 2 maten, vind je niet? Want zolang het maar niet in een woonwijk is mag je dus zo hard rijden als je wilt? Ook daar geldt dat we wederzijds respect moeten hebben, want ook daar kan het misgaan.. ;)
;) beetje de nuancering lezen..

op lege snel- en B-wegen ver buiten woonwijken.
Als je daar in je eentje hard wilt rijden be my guest.. accepteer alleen wel de consequenties als het mis gaat...
 
Dat ding in de auto flikkeren, naar huis rijden en ff een leuke foto ervan maken (bv liggen in de kofferbak met een zak over zijn hoofd) en dan weer terug naar de eigenaar met de foto en een vraag om losgeld

_O- dit is wel humor..


Wanneer de eerste foto op MF :?
 
Dat heb ik nou met die idioot hoge drempels :r

Betrap mezelf er vaak genoeg op dat ik in z'n 1 met de auto ff volgas ertussen doorrij, t*fus dingen.

Met die drempels lijkt het sowieso wel alsof de hoogte ervan samenhangt met de gemiddelde WOZ-waarde van de woningen in de wijk.
 
Ah joh, toen ik nog een kleine gup was hadden ze niet eens van die poppetjes, en ik ben ook maar 1 keer op een motorkap terecht gekomen, word je hard en oplettend van :P

ik ook.. geloof zelfs 3x :X

Gewoon een beetje uit je doppen kijken, die poppetjes geven ( volgens mij ) een vals gevoel van veiligheid : "Er gebeurt niks, er staat toch zo'n poppetje"
en zorgzaamheid: "hoe kan dit nou gebeuren, ik heb m'n best gedaan om op de koters te letten door zo'n poppetje neer te zetten"
aan de ouders.

de intensiteit van het verkeer is toegenomen en de onverdraagzaamheid ook.

Bah.

[offtopic]
Net als al die koters die nu met een helmpje op fietsen, als die vallen doet het toch geen zeer aan het bolletje ( ha, ha.. ) en hebben/krijgen ze ook niet zoiets van "goh, misschien moet ik eens wat beter opletten tijdens het fietsen" Totdat ze een keer goed met de knikker tegen het asfalt komen, en dan is het te laat..[/offtopic]

waar ik vroeger hele avonden kon voetballen op straat en waar je dan 1 of 2 auto's voorbij zag komen is dat tegenwoordig bijna niet meer mogelijk.
Iedereen heeft minimaal 2 auto's en bij inwonende kinderen zijn er ook wat koekblikken te vinden..
 
Daar moet ik je ook wel gelijk in geven, misschien houd ik wel te veel vast aan oude normen en waarden wat betreft verdraagzaamheid van automobilisten, maar ook van opvoeding.
 
Daar moet ik je ook wel gelijk in geven, misschien houd ik wel te veel vast aan oude normen en waarden wat betreft verdraagzaamheid van automobilisten, maar ook van opvoeding.


Niks mis mee. Dan zijn er tenminste nog een paar mensen die zich daar aan vasthouden.
 
Dat ding in de auto flikkeren, naar huis rijden en ff een leuke foto ervan maken (bv liggen in de kofferbak met een zak over zijn hoofd) en dan weer terug naar de eigenaar met de foto en een vraag om losgeld

Of wat ooit eens gebeurt is met een tuinkabouter, dat ding overal mee naartoe zeulen en een vakantiefoto van maken. Die opsturen naar de eigenaar met de mededeling dat de pop op vakantie is.

Aangezien die dingen allemaal op elkaar lijken kunnen we daar natuurlijk een MF actie van maken *O*
 
Of wat ooit eens gebeurt is met een tuinkabouter, dat ding overal mee naartoe zeulen en een vakantiefoto van maken. Die opsturen naar de eigenaar met de mededeling dat de pop op vakantie is.

Aangezien die dingen allemaal op elkaar lijken kunnen we daar natuurlijk een MF actie van maken *O*


haha, lol. Zou ook een leuke zijn
 
Jij hebt geen kinderen.Nee, je hebt zeker te weten geen kinderen.Aldus geschiedde d.m.v overvloed aan drempels, bulten, wegversmallers, etc... :+
Nou nou, als ik dood wil ga ik wel tijdens het kinderen ophalen/brengen in de rondte rijden ;)
 
Was me ook al opgevallen.
Vaak betreft het hier wel een logistiek besluit.
M.a.w.: Het komt beter uit de kinderen naar school te brengen met de auto en dan door te rijden naar het werk.

Wellicht bij sommigen wel, maar bij ons in de straat ook 1 huismoeder. Ga ik op de fiets weg met de koters, ben ik er eerder dan haar. Terug ben ik al de fiets de garage in aan het proppen als zij weer voorbij gescheurt komt op weg naar huis, in d'r Mercedes-A
:')
 
Met de bedrijfswagen zou ik ze om rijden, en dan stoppen om te kijken
wie er boos word... *O*

natuurlijk alleen als ze als onrechtmatige wegversmalling worden
gebruikt...

En dan knal-groot de naam van het bedrijf, waar je voor werkt, op de bus? Zal je baas ook blij mee zijn, met die 'goede' reclame :')
 
En waarom niet met je eigen voertuig? Omdat het jou dan zelf geld kost als je schade rijdt¿?

Nee, laat je baas er maar voor opdraaien... |( :r

:W


Die heeft mn vriendin altijd... :$

En het oude bedrijfsbarrel kan het wel aan...jammer he... ;)

zoek maar wat anders om over te :r ...... :W
 
Laatst bewerkt:
Die heeft mn vriendin altijd... :$

En het oude bedrijfsbarrel kan het wel aan...jammer he... ;)

zoek maar wat anders om over te :r ...... :W

Is niet moeilijk om te zeiken over die bedrijfsbusjes. Zijn net wielrenners; aso en rijden altijd alles en iedereen in de weg. Heb ook het idee dat het compleet andere mensen worden als ze in het busje van de zaak stappen.

:r

Uitzonderingen daargelaten uiteraard.
 
Is niet moeilijk om te zeiken over die bedrijfsbusjes. Zijn net wielrenners; aso en rijden altijd alles en iedereen in de weg. Heb ook het idee dat het compleet andere mensen worden als ze in het busje van de zaak stappen.

:r

Uitzonderingen daargelaten uiteraard.

Is geen busje, gewoon autotje...
En net als die wielrenners e.d. heb je dus ook motorrijders die zo zijn...

Maar goed, U zult wel altijd het goede voorbeeld geven... :Z
 
Is geen busje, gewoon autotje...
En net als die wielrenners e.d. heb je dus ook motorrijders die zo zijn...

Maar goed, U zult wel altijd het goede voorbeeld geven... :Z

Nee er zullen zich ook mensen aan mijn rijstijl ergeren. En in elke groep weggebruikers heb je mongolen er tussen zitten.
Uiteraard had ik eronder gezet 'uitzonderingen blabla' die zjn er namelijk altijd.
Maar als je met een bedrijfsauto/bus (leasebakkutjes die anders rijden dan in hun 'prive' auto moeten ze ook verbieden) een slow me down poppetje (of hoe zo'n ding ook heet) omver rijdt ben je gewoon aso.

Ontvoer hem dan en plak de buurt vol met flyers dat je losgeld wilt zoals hier eerder gesuggereerd is. Of neem hem mee op vakantie ofzo. Maar rij hem niet omver :+
 
Nee er zullen zich ook mensen aan mijn rijstijl ergeren. En in elke groep weggebruikers heb je mongolen er tussen zitten.
Uiteraard had ik eronder gezet 'uitzonderingen blabla' die zjn er namelijk altijd.
Maar als je met een bedrijfsauto/bus (leasebakkutjes die anders rijden dan in hun 'prive' auto moeten ze ook verbieden) een slow me down poppetje (of hoe zo'n ding ook heet) omver rijdt ben je gewoon aso.

Ontvoer hem dan en plak de buurt vol met flyers dat je losgeld wilt zoals hier eerder gesuggereerd is. Of neem hem mee op vakantie ofzo. Maar rij hem niet omver :+

Fijn dat je mij een aso noemt... :? je weet niet eens hoe ik ben...

In mn auto rijd ik misschien 10 min per week, en kom ik ze nooit tegen...
In mn àndere auto zit ik meer dan 25 uur per week...en rijd rustiger omdat
dat ding niet vooruit te branden is...heb trouwens nog niets omgereden... 8-)
Maar goed, ik had beter niet het bedrijfsvoertuig in mn post kunnen noemen... :X

Daarbij is het onverantwoord om zomaar zooi op de weg te plaatsen, doe
ik zelf ook niet...zou ik dat doen, vind ik het terecht dat ik op mn donder zou krijgen o.i.d.
 
Laatst bewerkt:
Kom op jongens, niet gaan liggen zeiken op elkaar. Laten we het gezellig houden en anders ga ff zo'n pop ontvoeren :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan