Sluitpost op het budget

Wildfire

Die hard MF'er
13 mrt 2002
307
0
Elst (gld)
O.k. ik ben er nu dus uit wat voor uitlaat ik wil
(http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=4187)

Nu nog het een leren pak. Ik heb al wel winter kleding. Maar leer is in de zomer volgens mij een stukkie prettiger en oogt gewoon zwaar stoer.

Maar welke merken zijn goed?

Ik zit een beetje te dubben tussen
-dainese
-spyke
-lookwell

Dus vraag ik de ervarings deskundige onder jullie :} nog een keer hun licht hier over te laten schijnen.
 
Je had even op de beurs in Utrecht moeten kijken.
Heb daar een knap pak voor heel weinig weg gesleept.
Ik heb ook nog een Dianese bevalt ook goed maar is wat warm in de zomer door het gebrek aan ventilatie mogelijkheden en dat er geen kevlarstrets in zit.
Ik vind pakken met kevlarstrets net even wat beter zitten ,maar dat is misschien persoonlijk.
Een tip als je met rugprotector wil gaan rijden pas dan je pak met dat ding aan voor je hem koopt.
Bij Dainese hebben ze daar rekening mee gehouden maar niet alle fabrikanten doen dat.
Crawl
 
Ik wil zelf een leren pak kopen omdat m'n textielen pak erg warm is in de zomer en zag dat je flink wat Euro's kunt besparen als je een overjarig modelletje koopt. Is leer aangenamer met warm weer?
 
Gewoon bij een motorzaak verschillende merken pakken passen.
En welke je het lekkerste zit moet je nemen.
Ik wilde eerst Spidi maar die paste ik niet.Ik was er te lang voor.
Daarna nog een paar merken gepast en die zaten ook niet lekker.
En nu heb ik een Texport pak, die zit goed *D
Termaat nijmegen heeft heel veel merken pakken.
 
merk pak is afhankelijk van de lichaamsbouw. Ikzelf heb een jas en broek van lookwell en zeer tevreden. Gewoon naar een motorzaak gaan zoals reeds is gezegd en lekker gaan passen.

Suc6
 
Pakken moet je gewoon passen. Pasvorm is merkafhankelijk, dus merk moet je pas later laten meespreken. Meeste merken zijn volgens mij ook wel OK. Gewoon kopen wat je mooi vindt en wat goed zit (en staat dus).
 
Gericke schijnt goed te zijn voor de prijs.

Ik rijd (sinds zaterdag volledig) in het leer van Akito. Errug mooi, en volgends mij ook errug goed, overal waar het belangrijk is dubbel leer, bescherming rondom, goede tocht mogelijkheden(wel fijn in het zwart) en past mij pico.

Setje Alpinestar laarzen erbij, en deze jongen is klaar..

Greetzzr!
 
Gericke schijnt goed te zijn voor de prijs.

Ik rijd (sinds zaterdag volledig) in het leer van Akito. Errug mooi, en volgends mij ook errug goed, overal waar het belangrijk is dubbel leer, bescherming rondom, goede tocht mogelijkheden(wel fijn in het zwart) en past mij pico.

Setje Alpinestar laarzen erbij, en deze jongen is klaar..

Greetzzr!
Kost een paar foppen, maar dan heb je ook wat :?
 
Of deze http://www.desmoquattro.nl (www.desmoquattro.nl)
misc.php
 
[me]duderuud :} Dainese...
[/me]


Erg mooi, als een van de veiligste getest, en niet duur!

(Laatste punt moet je niet serieus nemen, maar staat gewoon leuk)
 
Ik heb een mengelmoesje aan. Textielenjas van Richa en een leren broek van Revit. Kan het, helaas, niet aan elkaar ritsen, maar die jas is wel zo lang dat het echt niet tocht. Als het budget het toelaat komt er nog wel een leren Revit jas bij. Om de combi ff helemaal af te maken.
 
Spyke. Volgende wordt MJK. Ik heb relatief lang bovenlijf (of korte pootjes), en daar wordt in de confectiemaatjes weinig rekening mee gehouden. Dus de volgende op maat!
 
Terug
Bovenaan Onderaan