SM Emmen training 18 Juli

jaja the king is back.
ik heb besloten om toch naar de voices te luisteren en mee te gaan naar emmen al wordt er een orkaan voorspelt door die prutsers van het weer.
(maar dat me schatje de visite special voor mij heeft afgebelt help ook)
 
jaja the king is back.
ik heb besloten om toch naar de voices te luisteren en mee te gaan naar emmen al wordt er een orkaan voorspelt door die prutsers van het weer.
(maar dat me schatje de visite special voor mij heeft afgebelt help ook)


jeetje, hoe kan dat nou dat je meissie dat allemaal voor je doet.
Je zal de hele zondag wel met een chagrijnige kop hebben rond gelopen :9
 
Nou, doe ik mee, zondag Emmen
We kijken gewoon niet meer naar het weer.
 
Als ik tijd heb kom ik even kijken, hoe laat begint het rond 10 uur ofzo?
 
*D

Ik kom gewoon even kijken ik heb niet eens een sm :(
maar misschien iets voor over ene jaar ofzo :P
 
oh,bij mij staat er 20 cm water in me achtertuin en ik woon 200 meter verder.
maar alles ligt al klaar (incl partytent en 3 tuinstoelen)voor morgen dus ik ga!!!! :]
 
Ik ben al een tijdje terug, maar het was zeer leuk :)
Uiteraard heb ik er weer bij gelegen :P
Ik drukte de motor te plat waardoor het achterwiel geen grip meer had en mij voorbij kwam. Corrigeren hielp niet meer. Wordt tijd voor slicks.
Verder geen schade aan de motor, alleen een hapje uit mijn laars en daaronder een stukje uit mijn sok en daaronder mist een stukje vel :P

Uiteraard mieter ik net ondersteboven tijdens de 20 minuten dat mijn ma en der vriend ff kwamen buurten.

Ik kon Gizzmo redelijk goed bijhouden. Na de glijpartij ging het iets minder soepel, maar daar hoef ik mij volgens mij niet voor te schamen.
Okkie heeft zijn vering laten checken door een goeroe. Volgens Okkie was de vering de reden dat we hem konden inhalen :+

Het weer was super :} Kortom: geslaagd dagje.
De rest zal straks nog wel reageren. Ze moesten nog een klere-end naar huis rijden. Ik was met 5 minuutjes thuis en kon de laatste 10 rondjes MotoGP nog zien *D

[me]PeeJay gaat zijn nu al opkomende spierpijn ff losfietsen :) [/me]
 
ondanks dat ik als een bejaarde gereden heb ,heb ook ik het grandioos naar me zin gehad (en er niet bij gaan liggen zoals sommige...)
volgens een oude wijze (gizzmo)geeft een vakman noooit zijn gereedschap de schult en dus dat doe ik ook niet maar me vering staat nu echt veel beter.
heb trouwens nog wat redelijke foto's op me camera staan pj zal ik ze meelen of op het forum zetten?
tot de volgende keer
 
ondanks dat ik als een bejaarde gereden heb ,heb ook ik het grandioos naar me zin gehad (en er niet bij gaan liggen zoals sommige...)
volgens een oude wijze (gizzmo)geeft een vakman noooit zijn gereedschap de schult en dus dat doe ik ook niet maar me vering staat nu echt veel beter.
heb trouwens nog wat redelijke foto's op me camera staan pj zal ik ze meelen of op het forum zetten?
tot de volgende keer

Je had die laatste sessie nog ff moeten rijden. De baan was bijna leeg, hadden we elkaar even op sleeptouw kunnen nemen :)
Je mag de foto's wel mailen hoor, maar als je de foto's hier wilt neerzetten, vind ik dat ook prima :)
 
106858

heb je emeel niet dus hier is tie
foto is genomen door een prof die we later op de crossbaan hebben ontmoet en ons de foto's cadeau deed.
dacht dat je het wel leuk zou vinde dus de jouwe heb ik ook meegenomen.
ik wilde de laatste sessie zeker nog wel rijden maar ivm de spierpijn /kramp maar niet gedaan.maar ik kan zeker nog wel wat leren dus volgende keer ga ik op sleeptouw bij je
 
(Afbeelding)
heb je emeel niet dus hier is tie
foto is genomen door een prof die we later op de crossbaan hebben ontmoet en ons de foto's cadeau deed.
dacht dat je het wel leuk zou vinde dus de jouwe heb ik ook meegenomen.
ik wilde de laatste sessie zeker nog wel rijden maar ivm de spierpijn /kramp maar niet gedaan.maar ik kan zeker nog wel wat leren dus volgende keer ga ik op sleeptouw bij je

Goed man :}

Mijn e-mail staat gewoon in mijn profiel
txt.php
 
zo, ook mijn reactie.

Ik blijf het een eind rijden.
half 6 op, rennen, aanhanger pakken, motor erop, snel naar vlaardingen, een ander oppikken, zijn motor erop, 2,5 uur rijden, motor eraf, omkleden en meteen 1,5 uur rijden.
Dan om en om met karts 20 min. rijden, 2 uur klein, snel opladen, snel naar huis 2,5 uur, snel in Vlaardingen motor eraf, snel naar huis mijn motor eraf en aanhanger binnenzetten, snel naar me moeder, die as jarig, en moesten om 7 uur in restaurant zijn.
Nou, heel lekker gegeten, om 22.00 me zoontje gaan ophalen bioj me schoonouders, komen daar om 22.30, is die kleine eter gewoon nog wakker.
Dus die ging om ongeveer 23.30 slapen, ben ook maar om 24.00 naar bed gegaan.

Maar verder was het heel leuk,

En idd met wat moeite de fotograaf gevonden, die had wat leuke foto's.


full
 
de org afbeelding is ook zo groot en ik meel hem nu naar je.
de gene die pech heeft ben ik want iedereen heeft mooie foto's en ik heb alleen maar wazige vlekken wat voor mij moet doorgaan :(
 
de org afbeelding is ook zo groot en ik meel hem nu naar je.
de gene die pech heeft ben ik want iedereen heeft mooie foto's en ik heb alleen maar wazige vlekken wat voor mij moet doorgaan :(

Dat is inderdaad jammer.
Misschien moet je de volgende keer langzamer voor hem langsrijden. Ik sta er namelijk wel scherp op ;)
 
Zo ik ben dus even wezen kijken. Zag er goed uit mannen ;)
Hebben jullie ook cursussen gevolgd of zijn jullie gewoon maar begonnen op zo'n ding...

En gizzmo heb je geen last van je kloten ;) omdat je de hele tijd op de benzinedop zit :P
 
Hallo luitjes,

Hier de meester,mooie foto s zeg wanneer gaan jullie weer kan ik effe proberen te volgen op mijn ouwe beessie.
Hopelijk willen jullie mij ook voor zien van de nodige tips en aanpassingen(inkopper ok !!!)
Mzzl.
 
Hallo luitjes,

Hier de meester,mooie foto s zeg wanneer gaan jullie weer kan ik effe proberen te volgen op mijn ouwe beessie.
Hopelijk willen jullie mij ook voor zien van de nodige tips en aanpassingen(inkopper ok !!!)
Mzzl.

De volgende dagen zijn 1, 8 en 15 augustus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan