SM met power en levensduur??

Op zondag 07 december 2003 12:43 schreef Rico het volgende::(

'(

:} :} :}

foto.php


PS. Sorry Sig voor topicvervuiling...
 
kijk, het is erug vervelend als je van een dikke ss op een mono stapt.
ik ken maar weinig, zoniet geeneen SM-piloot die niet van een dikke ss afstapte...

en niemand vond het vervelend...


kwa power zit er wel enig verschil tussen een (standaard) Duke 1 en Duke 2....
als sigma nou es wat meer vertelde....
 
en dit heb ik een Supersport nog nooit gratis zien doen.

IMG_6613.JPG



enter the world of possibilities (dont mind the grammar :+ ) get into Supermotard!!!!

stop wasting, time, energy and money!!!!

do this!!!:

IMG_5569.JPG


get into a corner in a normal way :} :} :}


ow ja, een aansprakelijkheids verzekering is all you need 8-)
 
Koop volgend jaar in Feb of Maart een nieuwe CRF450SM van Hm :P :P
Veel onderhoud maar retesnel en pornolekker !! :} :} :} :} :}
Is standaard CRF Full-Cross maar met aangepaste vering ,320mm schijf,andere klauw ,ander tandwielverhouding ,ander spatbordjes en uiteraard de velgen en banden :) :) :) :) :) :) :) :) :) EN papieren voor op de baan :P

Dus : Ultieme fun op de baan ( men dorpje onveilig maken en omstreekjes )
en lekker veel gaan racen op Spa Karting :P :P :P :P


Yiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaa !!!!

Is natuurlijk helemaal niet gemaakt om 95 km werkverkeer te doen '(
 
goeiemorgen trouwens :P

maar een normale revisie is blok splitsen en lagers vervangen, laat er nog is zuigerveren bijkomen en een ander klein dingetje dan kost het gewoon niet veel.

bijkomend voordeel is dat je er ook nog is zelf aan kan beginnen, dan kost het niet meer als onderdelen, dan kan je inderdaad ieder jaar een nieuwe zuiger zetten als je dat wil...

en dan is het nog KEI goedkoop 8-)


SM roels (canon ook :p )
Tenzij je drijfstang door je carter komt zetten. Zeker niet ongewoon bij een Husky... :+
 
dat had ik al gevreesd, ik kan maar 1 motor houden financieel gezien en heb geen zin in twee barrels

Maar moet er wel een keer of 3 per week mee gaan werken (95km per dag)
Doe je lekker 1 SM en 1 barrel. ;)


Genoeg barrels voor 500 euro waar je met wat doehetzelf onderhoud redelijk goedkoop woonwerk km's kunt maken. :)


(ps je mag 't ook wel brikken noemen ipv barrels :o )
 
mmmm....
wat voor een was het?
was er iets mee gedaan?? (of 100% standaard?)

als dit happen is moet men het zelf weten, zo'n Duke wil echt wel als de brandweer vooruit.... advies vragen en vervolgens bijdehand doen :?

Was een duke II

ik bijdehand O-)
 
Na een discutie met Woefie eerder vandaag vroeg ik me af of er SM's zijn die lekker gaan maar ook onderhoudsvriendelijk zijn (8000km/jaar)
Als ik kijk naaar bv de Duke zie ik gebruiksgemak maar gaat geen meter vooruit
Iemand???
Op zondag 07 december 2003 11:43 schreef Haga-San het volgende:De XT600-SM vind ik een beetje een ouderwets tammig ding, technisch..
Ik denk dat de Yamaha XT660X wel aan je eisen zou kunnen voldoen. Komt volgend jaar uit. De echte cracks vinden dit echter geen serieuze SM natuurlijk. :)
Hij zal wel niet supersnel zijn, maar wel onderhoudsvriendelijk (gok ik maar hoor!) Tja het is het een of het ander... :P
 
Laatst bewerkt:
Na een discutie met Woefie eerder vandaag vroeg ik me af of er SM's zijn die lekker gaan maar ook onderhoudsvriendelijk zijn (8000km/jaar)

Als ik kijk naaar bv de Duke zie ik gebruiksgemak maar gaat geen meter vooruit

Iemand???

Bouw een adventure 950 om tot SM

KTM3.jpg


KTM4.jpg


Dit is een dirttracker geworden, maar SM moet ook makkelijk lukken
 
Terug
Bovenaan Onderaan