SM remklauw voor KTM 525

piccie beringer 6-zuiger voor KTM (vanaf 2000)

116189


j-lo
 
Wie heeft dat bedacht,dat al die dingen van dezelfde fabriek afkomen :?
IK zie in de verste verte geen overeenkomsten.


IK

4 imbussen waarmee de klauw in elkaar zit zitten op dezelfde plek, bevestiging remleiding zit op dezelfde plek, ontluchtingsnippel zit op dezelfde plek, borging remblokken zit op dezelfde plek.
 
en husaberg dus, op de ktm site is hij oranje met ktm erop (bestel nr 594.13.015.044 / prijs???). Te gebruiken in combi met Beringer schijf.

133259


j-lo
 
en husaberg dus, op de ktm site is hij oranje met ktm erop (bestel nr 594.13.015.044 / prijs???). Te gebruiken in combi met Beringer schijf.

(Afbeelding)

j-lo


I know ;)

Maat van me heeft die combinatie gekocht, alleen dan komt de remklauw direct van Beringer, maar dat is gewoon dezelfde.
 
Ik vind die streetkit van Moto-Master wel erg mooi, en aangezien een XT echt heel belabberd remt, is zo'n beetje alles wat je doet een verbetering. Tis geen SM en circuits zie ik ook nooit, maar een beetje remmen wil ik wel.
Binnenkort regel ik stalen remleidingen, en misschien kan ik van wat verzekeringsgeld wel een remschijfje kopen (zie ander topic over hoe ik op mn bek ging). Nou is mijn vraag, kan ik gewoon mijn originele Nissin (4-zuiger meen ik) klauw op die adapter gooien en klaar is Nelis? Mijn remblokken zijn net door de dealer vervangen, moet ik die weer opnieuw vervangen? En er zit een of ander rubberen ding tussen mijn spaken/naaf en mijn huidige schijf, kan ik die weglaten (ziet er niet uit!!)?
Als laatste, waar bestel ik??

Verder mooi topic, met kwijl plaatjes...
Nelis.
 
Ik heb een brembo p4 op de kop getikt. Heeft iemand een idee of dat ding passend is te krijgen op een 525 exc uit 2003?
Geen probleem. Gewoon een adapter kopen bij 1 van de leveranciers. je moet een adapter hebben met de standaard brembo 40mm opname. Daar zijn altijd wel adapters voor te krijgen.
 
Geen probleem. Gewoon een adapter kopen bij 1 van de leveranciers. je moet een adapter hebben met de standaard brembo 40mm opname. Daar zijn altijd wel adapters voor te krijgen.

Hmmm als ik de klauw ff los op de schijf zet dan komt deze in de spaak? na meten leerde mij dat niet gaat lukken. Dus zomaar ff adaptor kopen zal niet wat worden. Of ik moet niet kunnen meten en dat kan ook he is ook maar een paar mm
 
Hmmm als ik de klauw ff los op de schijf zet dan komt deze in de spaak? na meten leerde mij dat niet gaat lukken. Dus zomaar ff adaptor kopen zal niet wat worden. Of ik moet niet kunnen meten en dat kan ook he is ook maar een paar mm

Geloof me, er zijn adapters te koop en van die klauw moet je een stuk affrezen. Er zijn bedrijven die die klauwen reeds afgefreesd verkopen.
 
"Diese Zange ist an den Aufnahmen schon fertig abgefräst, um den nötigen Abstand zu den Speichen zu gewährleisten. "

full


Bron: KTMAX.de
 
Ik heb het ook gezien. Maar ik heb ook ergens gelezen dat de vorkpoten bij een 660 of zo zon 20 mm verder uit elkaar staan dan bij een 525. En op deze manier afvrezen betekend dat de remschijf niet meer in het midden van de klauw zit. Zal niets uitmaken maar met wat ik nu kan zien maakt dat hoog uit 5mm. Ik vermoed dat dit onvoldoende is maar zal het eens na vragen bij mijn dealer of hij weet dat het passend te maken is. Ik klink nu misschien beetje ongelovig maar ja ik heb ook al wel wat meer gelezen. Ik zal het antwoord nog eens laten weten

In ieder geval bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan