SM ritje Utrecht Zo. 9 sept

N!co

MF veteraan
16 apr 2002
3.256
109
Zuidholland aan zee.
Op zondag 9 september organiseert onze Zot (snelmotoren.nl) een SM-ritje en ik mag voorrijden. 8-)

9 September bestaat Snelmotoren een half jaar en dat mag natuurlijk niet onopgemerkt voorbijgaan! Daarnaast is 9 september de dag dat eigenaar Ro Snel een jaar ouder wordt.

We vieren daarom op 9 september een feestje in Zeist met, hoe kan het ook anders, een hele mooie leuke tourrit voor motorrijders en vanaf 15.00 uur gezellig saté eten met de hele club.

De planning voor de dag:

11:00 Koffie & Thee staat klaar, koek & taart zelf meebrengen!
12:00 Vertrek tourrit Brikken, Choppers, Toer & Sport motoren
12:30 Vertrek tourrit Supermotards
15:00 Saté met brood en salade voor iedereen

Wie gaat me volgen?
 
Ik zal misschien mijn gezicht laten zien, en ben er nog niet uit of ik mee zal rijden (sm of toer). Het is omdat mijn broer een SV650s heeft en samen met hem rijden is ook leuk.
 
Ik kan "eindelijk" mijn Husqy zaterdag 8 september ophalen *O* , dus ben ik erbij :} . (kan ik gelijk mijn nieuwe banden inrijden :] )

Nog kosten aan verbonden?? :?

Oja hoe lang is de route want na 90km ben ik echt leeg en hij loopt alleen op v-power |( (kan ik alvast opzoeken waar een shell in de buurt zit *D )
 
Ik kan "eindelijk" mijn Husqy zaterdag 8 september ophalen *O* , dus ben ik erbij :} . (kan ik gelijk mijn nieuwe banden inrijden :] )

Nog kosten aan verbonden?? :?

Oja hoe lang is de route want na 90km ben ik echt leeg en hij loopt alleen op v-power |( (kan ik alvast opzoeken waar een shell in de buurt zit *D )

Ritje is 115km en na 75km komen we een shell tegen. :) Kosten? Benzine zelf betalen...
 
Ritje is 115km en na 75km komen we een shell tegen. :) Kosten? Benzine zelf betalen...

Nou ik weet niet of die kosten haalbaar zijn.... *D

Nee, geen probleem. Ik bedoelde wat het eventuele inschrijven kost want dan zorg ik ervoor dat ik dat bedrag alvast gepast bij mij zou hebben...

Zit er ook een stukje off-road bij?? of gaan we alleen gummen over het asfalt??

full
 
Ritje is 115km en na 75km komen we een shell tegen. :) Kosten? Benzine zelf betalen...
is dat met flink doorscheuren ?
wou dat ik dat kon halen!
maarja heb een 500 2t..

gaat er nog iemand vanaf omgeving arnhem die kant op met aanhanger/busje?
heeft hij of zij een plekje vrij (ben de beroertste niet om mee te betalen voor benzine/vergoeding)

lijkt me wel leuk .. maar rijdt alleen als het mooi weer is :) ben mooi weer rijder.
 
is dat met flink doorscheuren ?
wou dat ik dat kon halen!
maarja heb een 500 2t..
*zonder al teveel te gassen al 6 liter op 45 km :O*

gaat er nog iemand vanaf omgeving arnhem die kant op met aanhanger/busje?
heeft hij of zij een plekje vrij (ben de beroertste niet om mee te betalen voor benzine/vergoeding)

lijkt me wel leuk .. maar rijdt alleen als het mooi weer is :) ben mooi weer rijder.
 
i'll be there... xr moet nog steeds slangenklem dus hoop dat ik nog ff kwartiertje tijd zie deze week
 
Als dat zo is, dan ben ik er.
Zal alleen ff zoeken zijn, want ik ben verpest door mijn TomTom die ik helaas niet op een motor kan gebruiken... :+
A12 afslag Bunnik

richting bunnik centrum

na spoor bij stoplichten rechts

na 2 km rotonde links

na 150 meter in de bocht naar rechts ga je links (is rechtdoor)

na 2 km rechts bedrijventerrein Zeist-west

en je bent er.
 
gaat er nog iemand vanaf omgeving arnhem die kant op met aanhanger/busje?
heeft hij of zij een plekje vrij (ben de beroertste niet om mee te betalen voor benzine/vergoeding)

lijkt me wel leuk .. maar rijdt alleen als het mooi weer is :) ben mooi weer rijder.
helaas niemand '( dus ik ben niet van de partij ;(
 
Op zondag 9 september organiseert onze Zot (snelmotoren.nl) een SM-ritje en ik mag voorrijden. 8-)


Wie gaat me volgen?

Helaas kan ik er niet bij zijn morgen.

Rij morgen mijn eerste wedstrijd op Lelystad!

Nico, Ik heb je niet gezien in onze buurt dit seizoen??
 
Terug
Bovenaan Onderaan