SM training Val du Viennen of Pau Anros?

WimBionie

MF'er
30 mei 2004
34
0
Houten
He SM rijders,

Wie oh Wie heeft zin in een trainingsweekje Val du Vienne of Pau arnos in Frankrijk? Medio februari.

Anders gezegd, wie is er al eens geweest en wie vind het daar leuk om te rijden? Ik wil graag trainen maar ben er nog niet geweest. Wie heeft er al ervaring mee en vind het tof? Wie oh wie gaat?
 
Is het daar leuk SM-en dan? De meeste circuits zijn gewoonweg veel te lang voor SM's. Tenzij je met zo'n GuZ vertanding rijdt ofzo :+

Ik heb wel reeds een paar keer op Croix gereden met de Supermoto en dat is goed te doen al kom je op het rechte end wel 3 versnellingen te kort. Op het bochtige stuk ben je vrij makkelijk sneller dan de meeste racers.
 
Dat circuitje bij Parijs schijnt goed te zijn voor SM, je kan/kon er op vrijdag avond zelfs gratis rijden meende ik.
Ik had ergens de link van dat circuitje, Naam weet ik inmiddels weer Circuit Carole


hehe, linkje

http://www.circuit-carole.com/
 
waerom ga je niet naar Ledenon(zf) daar ligt een echte sm baan bij het circuit en de voorzieningen zijn goed(stoom,douches,wc enz). en het is niks verder rijden dan Pau

groeten jw
 
Terug
Bovenaan Onderaan