SM trim KTM 620 LC4

FOL!!!

MF veteraan
21 nov 2004
7.236
17
Heeft er iemand een setje velgen met remschijf, remklauw etc liggen om van een enduro een SM'er te maken? Gaat om een KTM LC4 begin jaren 90 voor een schappelijke prijs? Wil een low-budget SM bouwen :)
 
hou ebay duitsland ff in de gaten
ik weet ik ff lastig om ik het duits (evt engels) iets te regelen maar het kan je een hoop geld schelen
zo heb ik al meerdere setjes sm wielen incl banden voor bij zien komen voor +- 400 euro (en dan wel mooie chroome incl rvs spaken welke naaf er in zit moet je ff kijken anders spaak je alles ff om
of je koop alleen chroome velg ringen en spaken haal je voor een rvs naaf bij de ktm dealer en je zet je eigen naaf er in kan ook

voor spatbord heb je al universeel voor 30 euro handkappen zelfde prijs +-25 a 30 klauw en schijf voor kan je orgineel nemen maar een 320 schijf is toch wel fijn voor op straat
suc6
 
ps stuur me maar ff je mail via de pm zal ik laten zien hoe de mijn is geworden
hev zelf ook een ktm lc4 600 uit 1989 omgebouwd naar een 2002 model alles aangepakt op het blok na (uiteraard wel een goede revisie er tegen aan gegooid) maar het blok is nog orgineel het blauwe model
de rest is allemaal 2002
 
Terug
Bovenaan Onderaan