SM velgen

dat snap ik maar hoe ziet de aansluiting voor het tandwiel er dan uit? ik neem aan dat ik hem er niet zomaar op kan schroeven?

Thanx tot zover
 
ja dat het met rubbers zit dat weet ik maar ik moet weten hoe de gaten zitten van het tandwiel dat er normaal op zit. dat kan ik namelijk zo niet zien misschien heeft iemand een foto (close up) hoe hij de adapter bij het tandwiel heeft gemaakt! zou ideaal weze
:]
 
Je heb geen adapter bij het tandwiel. je gebrui het tandwiel dat origineel op de velg hoort die je aanschaf.
Als het stootrubber blok niet bij die velgen zit die jij heb gevonden moet je ze ook lekker laten staan dus.
 
sonic: Je ziet het een beetje verkeerd. Er valt nog een deksel op het huis wat je nu open ziet liggen. hierin zitten een aantal rubbers, die tussen de schotjes vallen (ook wel te zien op de foto). Hierop zit je achtertandwiel gemonteerd.
Voordeel is dat als je gas geeft er een soort buffering op treedt van de krachten. Het zal je rijcomfort ten goede komen, schokken in de weg zullen b.v niet direct op je blok overgebracht worden. :)
 
maar gaat dat dan met de ketting wel goed?? is dat niet een andere maat??


edit: haha je was nog net voor me maar ik snap idd hoe het nu werkt maar dat met het tandwiel lijkt mij raar dat het de zelfde maat is kan natuurlijk wel zo zijn maja
 
ok... dan is dat al een probleem minder jammer van het achtertandwiel dat ik nu heb (is net nieuw) maja... dan moet ik duz alleen nog maar een achterremklauw met bediening monteren en bussen draaien en natuurlijk kijken welke maat as er in moet komen (misschien gewoon afdraaien of een nieuwe draaien)
voor is dan later aan de beurt.
Als iemand nog steeds close up foto's heeft zijn ze natuurlijk welkom!! *D
Misschien kunnen we er zo'n doe ut zelf ding van maken?? met veel foto's enz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan