SM velgen

sonic666

MF'er
9 sep 2004
117
0
Megchelen
Ik heb een paar SM velgen op het oog maar hij wil er incl. schijf (grote +adapter) 450 euris voor hebben is dit veel (wel 2e hands) voor zit nog een goede maxis band op (medium) Ze zijn trouwens voor een XR 600R uit 1990 op de originele naven!!

Alvast bedankt!
 
nieuw ben je voor complete wielen incl. 320mm remschijf en adapter minimaal 1100 Euro kwijt

Grofweg:
Velgen 550,00
banden 200,00
naven 100,00 (orgineel gebruikt)
remschijf 250,00

beslis zelf!
 
sja das waar maja het blijft toch veel geld. trouwens de achterband is echt op dus die moet ik vervangen wat kost dat ongeveer (geen superzachte want dan ben ik er zo doorheen)

Thanx
 
moeilijk te zeggen natuurlijk, hoe zien ze eruit/welke maten/wat voor merk remschijf/.... maar 450 lijkt mij niet slecht voor een leuk setje velgen met schijf en 1 semi-goed bandje
 
banden moet je eigenlijk niet teveel naar kijken..d.ie moeten na verloop van tijd toch vervangne worden.
450 voor goede velgen en schijf is mooie prijs denk ik
 
ke dan thanx kzal eerst is kijken of ik er nog wat af kan krijgen })
wel coolz natuurlijk en aangezien ik toch een nieuwe achterband zou moeten kopen voor mijn setje dat ik er nu onder heb... sja kdenk dat ik het maar ga doen... maja nog ff een nachtje slape!!
 
Wel goed hij beweert in elk geval dat ze nog maar ongeveer 4 maanden bereden zijn. hij doet ze weg omdat hij de krukas kapot had. Dit klopt wel want ik heb al meerdere onderdelen gekocht van hem. maten zijn trouwens 3" en achter 4.25" is voldoende voor een beginner toch?? :9~
:]
 
Wel goed hij beweert in elk geval dat ze nog maar ongeveer 4 maanden bereden zijn. hij doet ze weg omdat hij de krukas kapot had. Dit klopt wel want ik heb al meerdere onderdelen gekocht van hem. maten zijn trouwens 3" en achter 4.25" is voldoende voor een beginner toch?? :9~
:]

Is het geen 3.5" voor?
Op een 4.25" past een 160. Prima om mee te beginnen hoor ;)
 
hallo sonic666,

Heb je al je sm velgen gekocht?
Ik verkoop de mijne ook. Heb een HondaXR400. En de velgen zijn van vorig jaarnieuw gekocht. Ze zijn te koop met banden en sm tandwiel.
Je kan er alles over teweten komen hier, op supermotard.be

beste foto op dit moment
HondXR400R.jpg

CORRECTIE: Ze zijn niet meer te koop - moto in zijn heel hier
 
Laatst bewerkt:
foto doet het niet.
Passen die velgen ook op een 600??

fuck...net vandaag al mn spaken door geslepen :(
ach..laat ook maar....ik hoef geen paarse naven en zilveren velgen (ik vind het wel een leuk aanbod...)

wil lekker alles zwart :P en excel.
 
Laatst bewerkt:
sja is wel een beetje duur vind ik.... kben ook maar een student duzja... trouwens ik heb gezien dat er nogal eens alu velgen gemonteerd worden hoe doet men dat draaien ze dan andere assen?? hoe doen ze dat met de achterbrug e.d. iemand die het weet....
 
as ding draaien, lagermaat aanpassen (nieuw type lager of pas busje) en afstandsbussen draaien. klaar.
 
sja is wel een beetje duur vind ik.... kben ook maar een student duzja... trouwens ik heb gezien dat er nogal eens alu velgen gemonteerd worden hoe doet men dat draaien ze dan andere assen?? hoe doen ze dat met de achterbrug e.d. iemand die het weet....

Ik ben nog niet eens student en heb mn hele blok gereviseerd en onlangs SM velgen gekocht...
moet je maar meer werken :+
 
sja sie jij bent nog geen student toen had ik ook nog aardig wat centen maja als je student wordt en alles zelf moet dokken sja dan wordt het wel anders daar gaan je spaarcenten!! :(

Trouwens hoe doe je dat dan met je schijven cq. tandwiel
kheb ook nog trommelrem maja daar verzin ik wel iets op in de loop der tijd
das nie zo'n probleem.
 
ik heb al schijf :) en tandwiel pak ik gewoon de oude..

maar je bedoelt vast met gietwielen.
Gewoon de schijf van dat gietwiel gebruiken, en de klauw erop aanpassen ofzo, klauwophanging...

tandwiel kun je evt. nog naar buiten brengen met busjes ofzo.
 
dat snap ik ook wel maar als de gaten op een andere plek zitten zul je toch wel wat meer moeten doen dan alleen maar busjes maken. busjes breken trouwens ook af dus dat wordt dan al snel een soort verloop schijf. maja dan komt ie al snel te ver naar buiten!(denk ik dan) kga us op inet kijken bij marktplaats ofzo voor een setje van een kawa daar moet het in elk geval mee kunnen

Tips blijven welkom!!!!
 
das mooi dan kan ik us wat gaan zoeken. maar heeft iemand een idee hoe dat dan met die tandwielen gaat??? ik wil wel graag eerst weten of ik ermee weg kan komen als ik een adapter maak. misschien heeft iemand een schetsje van zo'n adapter?? voor kom ik denk ik wel weg met een paar andere bussen te draaien van alu ofzo. maar achter moet ie wel fatsoenlijk passen vervolgens moet ik nog een remklauw maken maar dat is ook het punt niet echt... ik moet alleen weten hoeveel werk het ongeveer zal zijn. draaien kan ik zelf wel dus dat is geen probleem echter wordt freezen al weer lastiger omdat ik zelf geen toegang heb tot dergelijke apparatuur! :+ duz.
 
ff op marktplaats gezocht vrij goedkoop als je het mij vraagt echter het achtertandwiel is klote bevestigt?? geen idee hoe je dat moet maken... zit volgens mij met rubbers vast


full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan