SM wielen voor CR te koop. wegens overstap > KT

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.209
5.572
Het gaat om een voorwiel,

Akront velg 3.50 x 17 36 spaaks met cr '87 t/m 96 naaf (past ook op XR600) eventueel met pirelli supercorsa 120/70-17

Achterwiel

Akront velg 4.25 x 17 36 spaaks met cr '87 t/m '96 naaf (past niet zo op xr600)
eventueel met pirelli supercorsa 150/60-17
 
doe eens een richtprijsje ro...
welke kleur zijn de velgen?...en ik heb nu dus ook een CR voorvelg..maar zie er geen remkitjes voor..weet jij of die er zijn?
(zal xrkitje worden dan denk ik...)
 
Zilveren velgen en ik heb nog een 310 mm zwevende schijf (5mm dik dacht ik) van een triumph erbij. Deze schijf heeft een kleine offset en past maar net. Bracket moet je zelf maken. Als je een oudere xr hebt kan ik misschien de achtervelg overspaken. Dan heb ik een foto van de naaf nodig en het aantal spaken weten.

Voor de kale wielen vraag ik 250 euro. Met banden en schijf 300 :)
 
ik wil eigenlijk zwarte velgies hebben...en sowieso laat ik mn ombouw even rusten omdat ik misschien eerst even een cheapass autootje wil kopen. XR loopt nu, kan evt. ook rijden (met noppen enzo)...
eerst mn budget wat opkrikken, dan kijk ik wel even verder.
:)
 
ik wil eigenlijk zwarte velgies hebben...en sowieso laat ik mn ombouw even rusten omdat ik misschien eerst even een cheapass autootje wil kopen. XR loopt nu, kan evt. ook rijden (met noppen enzo)...
eerst mn budget wat opkrikken, dan kijk ik wel even verder.
:)

martijn, als je iemand weet die goedkoop de velg kan zwart coaten he, laat me dat dan even weten,

als ik nieuwe (gebruikte) velgen heb gevonden wil ik ze ook zwart laten maken.
 
martijn, als je iemand weet die goedkoop de velg kan zwart coaten he, laat me dat dan even weten,

als ik nieuwe (gebruikte) velgen heb gevonden wil ik ze ook zwart laten maken.

Zwart maken is niet zo moeilijk.
 
Zot,

kunt u mij even helpen,

zouden wielen van een kawa 125 uit 1991 passen, die heeft een compleet setje liggen met schijf en alles
 
martijn, als je iemand weet die goedkoop de velg kan zwart coaten he, laat me dat dan even weten,

als ik nieuwe (gebruikte) velgen heb gevonden wil ik ze ook zwart laten maken.

goedkoop weet ik niet...ik heb mn frame met klein meuk laten zandstralen en coaten voor 150 euro...bij een bedrijf hier in de buurt...bij jou in de buurt zullen ook wel bedrijven zitten die het kunnen (goudengids) en misschien wel voor een lagere prijs...
ik had alleen geen zin om heel veel km's met mn spartamet en een frame om je nek te rijden...
 
had vanmiddag iemand aan de lijn die deed het coaten voor 75 euro per set!!!!!!!!

in gemert geloofik zat die.
 
Zilveren velgen en ik heb nog een 310 mm zwevende schijf (5mm dik dacht ik) van een triumph erbij. Deze schijf heeft een kleine offset en past maar net. Bracket moet je zelf maken. Als je een oudere xr hebt kan ik misschien de achtervelg overspaken. Dan heb ik een foto van de naaf nodig en het aantal spaken weten.

Voor de kale wielen vraag ik 250 euro. Met banden en schijf 300 :)

ben wel geintresserd in die wielen. kun je niet wat pics d'r op zetten.
wil mijn lc4 namelijk ombouwen naar sm
 
ben wel geintresserd in die wielen. kun je niet wat pics d'r op zetten.
wil mijn lc4 namelijk ombouwen naar sm

Ik moet ze ff opnieuw spaken, dus piccies gaan niet makkelijk. Heb je een transmissie demper in je achterwiel? Zo ja, dan past de achtervelg niet op jouw naaf.
 
Ik moet ze ff opnieuw spaken, dus piccies gaan niet makkelijk. Heb je een transmissie demper in je achterwiel? Zo ja, dan past de achtervelg niet op jouw naaf.

Dat zou ik dan ff moeten kijken. Hoe zit zo'n transmissie demper d'r uit? zit als ik het goed begrijp in mijn naaf.
 
Heb je een foto waar het achterwiel duidelijk opstaat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan