Smart Brake Module wel of niet kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O-

Ik ben echt wel heeeel belangrijk in jouw leven he ?
Nu niet nooit maar blijkbaar is jou mening en denkwijze de enige correcte

En dan is het ook nog de toon die de muziek maakt en daar gaat het helaas nogals eens mis

Maar goed prima allemaal verder ben blij dat ik in het echte leven minder discussie gezeur heb dan hier maar dan gaat het ook niet over motoren
 
Ja dat zal het zijn 8-)

Laat ik het zo zeggen. Een gelukkig inmiddels ex oom van mij was motormuis. Op een gegeven moment is hij daarmee gestopt en bij het volledige justitiële apparaat weg gegaan en gaan werken bij een bij een gewoon bedrijf.
Ik heb hem uitbundig gefeliciteerd met het feit dat hij eindelijk mens was geworden})_O-

Ik en het justitiële apparaat zullen nooit vriendjes van elkaar worden.
Ga ook nooit in discussie met ze. Vind ik zonde van mijn tijd en energie.
Goed advies maar helaas soms niet mogelijk :)
 
Ikzelf houd ook niet van al dat kermisgedoe qua verlichting. Als ze je gewoon al niet zien rijden doen ze dat met al dat extra ook niet. Goed omgevingsbewust zijn en wegwezen bij al die afgeleide koekblikkers.
Men houd echt geen enkele rekening met knipperlichtende remlichten.
En als je het idee hebt veilig te rijden met herrie moet je er sterk rekening mee gaan houden dat je op een gegeven moment helemaal niet meer rijd. En gezien de ontwikkelingen in binnen en buitenland duurt dat niet zo heel lang meer. Verder zijn auto's redelijk geïsoleerd en hebben ze zelf hun audio knetterhard staan, horen jouw blerpijpen niet eens.
1-0 voor Mean Bleu Man
 
Nu niet nooit maar blijkbaar is jou mening en denkwijze de enige correcte

En dan is het ook nog de toon die de muziek maakt en daar gaat het helaas nogals eens mis

Maar goed prima allemaal verder ben blij dat ik in het echte leven minder discussie gezeur heb dan hier maar dan gaat het ook niet over motoren

Kan jij niet gewoon je pc voor altijd uitzetten.
MF kan heel goed zonder jou.
 
Frits, wordt het niet tijd om al je geld dat je in die motor van je stopt in een simulator te steken voor thuis? Hoeft de rest van ons niet geassocieerd te worden met herrie makende kermisattracties en jij bent voor altijd veilig op de motor, in je virtuele wereld.
Als je dat geen optie vind, wil ik je toch verzoeken echt wat rijvaardigheidscurussen te gaan volgen. Als jij je niet veilig voelt op een motor zoals die door de fabrikant is geleverd, ben jij het enige wat gevaarlijk is op de weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan