Smart Brake Module wel of niet kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het idee is wel aardig denk, legaal zal het niet zijn. Maar als ik met mijn vriendin rij en zij laat het gas los dan is vertraging op de motor toch best groot en ik verkijk mij er ook weleens op.
Ik hou auto's altijd wel goed in de gaten zeker bij helemaal tot stilstand komen.
 
Sorry dacht dat de tekst voor zichzelf sprak.


Deze module zorgt ervoor dat bij gas loslaten je remlicht gaat branden zodat de kans dat ze er achterop klappen minder groot is .

Ook kun je hem zo instellen dat bij remmen je achterlicht gaat knipperen dus beter zichtbaar is zie filmpie



watch
Als het maar niet zn effect geeft als autos die op de snelweg zelf gaan remmen (remlichten) omdat iemand voor ze schuift.

Zit je jezelf af te vragen waarom zo iemand de hele tijd zn rem aanraakt (terwijl diegene dat waarschijnlijk niet doet).
 
Het idee is wel aardig denk, legaal zal het niet zijn. Maar als ik met mijn vriendin rij en zij laat het gas los dan is vertraging op de motor toch best groot en ik verkijk mij er ook weleens op.
Ik hou auto's altijd wel goed in de gaten zeker bij helemaal tot stilstand komen.
Legaal is het zolang je dat achterlijke knipperen niet gebruikt Geen mens die ziet of jij zelf je remhandel gebruikt of dat die module dat doet ???
 
  1. De in de artikelen 5.4.51 en 5.4.52 bedoelde lichten moeten goed werken. Indien een licht wordt gevormd door meerdere lichtbronnen mag door defecte lichtbronnen het oorspronkelijk verlichte oppervlak met niet meer dan 25% afnemen.
    Visuele controle, waarbij de desbetreffende lichten worden ingeschakeld. De schakelaar moet automatisch in de ingeschakelde stand blijven staan.
  2. De lichtarmaturen en de onderdelen daarvan moeten deugdelijk aan het voertuig zijn bevestigd.
  3. De glazen van de lichtarmaturen mogen niet zodanig zijn beschadigd, gerepareerd of bewerkt dat de lichtopbrengst en het lichtbeeld dan wel de functie nadelig worden beïnvloed.
  4. Lichten met dezelfde functie moeten nagenoeg van gelijke grootte, gelijke kleur en gelijke sterkte zijn. De op een motorfiets zonder zijspanwagen gemonteerde lichten en retroreflecterende voorzieningen met dezelfde functie moeten nagenoeg symmetrisch links en rechts van het midden van het voertuig zijn bevestigd.
  5. De in de artikelen 5.4.51 en 5.4.52 bedoelde lichten en retroreflectoren, voorzover het het lichtdoorlatend gedeelte betreft, mogen ten hoogste 25% zijn afgeschermd.
  6. De retroreflector mag geen gebreken vertonen, die de retroreflectie beïnvloed.
  7. Remlichten van motorfietsen moeten werken bij bediening van de achterwielrem of de voorwielrem.
Zie puntje 7
 
Nou dat doen ze toch puntje 7 alles werkt gewoon zoals af fabriek verder Bedankt voor het mee denken en nee bedoel dat niet sarcastisch :)
 
  • Leuk
Waarderingen: JuH
En mochten er nog meer mensen deze module willen .Heb op zeker het goedkoopste adresje op interpret gevonden ;)
 
Eerste wat er bij mijn motoren altijd afgaat is die lelijke kentekenplaathouder met reflector :o
Wacht maar op de apk jonguh.:+

Maar zo`n module heb je toch niet nodig Frits.
Je kan je achterligger toch even attenderen door even de rem aan te raken zodat je remlicht gaat branden.
Het is je trouwens ook aangeleerd dat je moet spiegelen als je gaat remmen.
 
Dus al die kopstaart aanrijdingen maar vergeten VAN DIE KLEVERS die met hun mobieltje of navi aan het kloten zijn .

Lastig :N en het blijft in me hooft spinnen dat je moet opvallen in het verkeer waarom zien we anders motorrijders met lelijke fluor jasjes helmen etc etc rijden

omdat die mensen denken dat het helpt. Helaas vergeten ze dat ze beter kunnen leren rijden op een fatsoenlijke manier.

Deelnemen ana het verkeer betekend ook leren anticiperen. Leer hoe je foutjes ziet aankomen en leer ten alle tijden een vluchtweg te zien.

Een serieuze motorrijder heeft al die belachelijke lampjes niet nodig :N



Jan heb ik toch al gedaan die geluidsmeting

Kwam op 101 db uit dus zwaar illegaal haha merk wel nou hij meer herrie maakt ik me veiliger voel :)

Je houdt dus wel van schijnveiligheid.


Nou prima toch verder ik klaag niet over andermans mening dat wil niet zeggen dat ik hem deel

Je klaagt voortdurend en constant over andermans mening. Nadat je om een mening vraagt nb |(


Legaal is het zolang je dat achterlijke knipperen niet gebruikt Geen mens die ziet of jij zelf je remhandel gebruikt of dat die module dat doet ???

Dus.... het mag niet, maar als ze niet kunnen zien hoe, dan mag t wel ? :+

Je word steeds grappiger.
 
Kan het systeem ook zo worden ingesteld dat het alleen het remlicht inschakelt bij een minimale vertraging van x?

Als je 100 rijdt in de 6 zal er bij de gem 4 cylinder weinig afgeremd worden, maar rijdt je 100 in de 2, zeker wel
 
omdat die mensen denken dat het helpt. Helaas vergeten ze dat ze beter kunnen leren rijden op een fatsoenlijke manier.

Deelnemen ana het verkeer betekend ook leren anticiperen. Leer hoe je foutjes ziet aankomen en leer ten alle tijden een vluchtweg te zien.

Een serieuze motorrijder heeft al die belachelijke lampjes niet nodig :N





Je houdt dus wel van schijnveiligheid.




Je klaagt voortdurend en constant over andermans mening. Nadat je om een mening vraagt nb |(




Dus.... het mag niet, maar als ze niet kunnen zien hoe, dan mag t wel ? :+

Je word steeds grappiger.
Had geen ander commentaar verwacht

En ga verder niet eens de moeite nemen er op te reageren

Een advies wordt eens volwassen daar
 
Had geen ander commentaar verwacht

En ga verder niet eens de moeite nemen er op te reageren

Een advies wordt eens volwassen daar


Denk dat het tijd wordt dat jij jezelf eens een spiegel voor houdt Frits met dat volwassen worden.

Als ik jou was zou ik een fluoriserend roze konijnen pak kopen met oranje knipperledjes er in verwerkt met aan het eind van elk oor een oranje zwaailicht. Dit allemaal werkend natuurlijk.
 
Een beetje rellerig vandaag Frits ?
Nee wordt een beetje moe van Oom agent die alleen maar kan afzeiken en andere de les leert en vervolgens zelf maar een beetje aankloot hier .


Ga me pc afsluiten en verlopig ff klaar hier

Uiteindelijk is het stellen van een simpele vraag ook niet echt een optie

Groetjes
 
Denk dat het tijd wordt dat jij jezelf eens een spiegel voor houdt Frits met dat volwassen worden.

Als ik jou was zou ik een fluoriserend roze konijnen pak kopen met oranje knipperledjes er in verwerkt met aan het eind van elk oor een oranje zwaailicht. Dit allemaal werkend natuurlijk.
Ja hoor je witte voetje bij oom agent is binnen slaap lekker
 
Nee wordt een beetje moe van Oom agent die alleen maar kan afzeiken en andere de les leert en vervolgens zelf maar een beetje aankloot hier .


Ga me pc afsluiten en verlopig ff klaar hier

Uiteindelijk is het stellen van een simpele vraag ook niet echt een optie

Groetjes
toch wel , je vroeg t ,en hebt verschillende meningen gekregen ,win win :t
 
Nee wordt een beetje moe van Oom agent die alleen maar kan afzeiken en andere de les leert en vervolgens zelf maar een beetje aankloot hier .


Ga me pc afsluiten en verlopig ff klaar hier

Uiteindelijk is het stellen van een simpele vraag ook niet echt een optie

Groetjes

Ja hoor je witte voetje bij oom agent is binnen slaap lekker


_O-

Ik ben echt wel heeeel belangrijk in jouw leven he ?
 
Dat is toch ook t goeie van hier , al die meningen, :t

Op zich wel.

Alleen als er meningen gevraagd worden..... en je je mening geeft word je gelijk neergesabeld dan is dat gewoon lomp.

Vraag niet om meningen als je er niet mee om kunt gaan dat andere mensen andere meningen kunnen hebben.
Of geef van te voren aan dat je alleen mee-lopers als reageerder wilt hebben. Waarvoor je dan hier weer op het verkeerde forum zit.
 
Ja hoor je witte voetje bij oom agent is binnen slaap lekker

Ja dat zal het zijn 8-)

Laat ik het zo zeggen. Een gelukkig inmiddels ex oom van mij was motormuis. Op een gegeven moment is hij daarmee gestopt en bij het volledige justitiële apparaat weg gegaan en gaan werken bij een bij een gewoon bedrijf.
Ik heb hem uitbundig gefeliciteerd met het feit dat hij eindelijk mens was geworden})_O-

Ik en het justitiële apparaat zullen nooit vriendjes van elkaar worden.
Ga ook nooit in discussie met ze. Vind ik zonde van mijn tijd en energie.
 
Op zich wel.

Alleen als er meningen gevraagd worden..... en je je mening geeft word je gelijk neergesabeld dan is dat gewoon lomp.

Vraag niet om meningen als je er niet mee om kunt gaan dat andere mensen andere meningen kunnen hebben.
Of geef van te voren aan dat je alleen mee-lopers als reageerder wilt hebben. Waarvoor je dan hier weer op het verkeerde forum zit.
Als je geen mening wil horen ,moet je t niet vragen ,zeker hier niet ,})
 
Ja dat zal het zijn 8-)

Laat ik het zo zeggen. Een gelukkig inmiddels ex oom van mij was motormuis. Op een gegeven moment is hij daarmee gestopt en bij het volledige justitiële apparaat weg gegaan en gaan werken bij een bij een gewoon bedrijf.
Ik heb hem uitbundig gefeliciteerd met het feit dat hij eindelijk mens was geworden})_O-

Ik en het justitiële apparaat zullen nooit vriendjes van elkaar worden.
Ga ook nooit in discussie met ze. Vind ik zonde van mijn tijd en energie.

Wijs advies, zouden er meer moeten doen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan