Smart Turn Systeem 2e generatie

Frits Pannenkoek

MF veteraan
3 feb 2020
1.448
416
Hoi hoi vraagje heb een Smart Turn systeem gekocht

Waarom gewoon om dat het makkelijk is en voor die paar euro geen geleuter wil hebben met het vergeten van me knipperlichten

De vraag zijn er hier motor bezitters die dit ding al eens hebben gemonteerd en wat is hun ervaring fijn product of helaas kliko item


En vraag me af of ik me schakelaar voor de knipperlichten anders kan aanpassen dan met dat achterlijke stukje rubber wat er niet echt solide uitziet


Zou liever iets weg slijpen om buigen in me schakelaar zodat het werkt zonder dat rubbertje wat zeker storingen gaat veroorzaken tzt


Lees het graag en bedankt weer Groet Frits
 
Laatst bewerkt:
kan je trouwens je alsrmlichten wel vergeten... Ik ben niet geinteresserd in het systeem, weet dus ook niet of daar alarmlichtoptie in zit...
 
Met dat ding dertussen zal ook je alarmlicht uitgeschakeld worden... tenzij die functie in dat ding zit, dan ben je overal vanaf
 
Nou in leesbaar NL?

Hoi hoi vraagje hep een Smagt Turn systeim gekoch

Waarom gewaun om dat ut makkelijk is en voâh die paah uirau gein geluitâh wil hebbe met ut vegete van me knippeglichte

De vraag zèn r hieâh mautor bezittars die dit ding al is hebbe gemonteâhd en wat is hun ervaring fèn prauduct of heilaas klikau item


En vraag me af of ik me schakelaah voâh de knippeglichte andars ken aanpasse dan met dat agtelijke stukkie rubbâh wat r nie ech saulide ùitziet


Zâh lievâh iets weg slèpe om bùige in me schakelaah zaudat ut werk zondâh dat rubbegtje wat zeikâh stauringe gaat veroâhzake tzt


Leis ut graag en bedank weâh Groet Frits


kan je trouwens je alsrmlichten wel vergeten... Ik ben niet geinteresserd in het systeem, weet dus ook niet of daar alarmlichtoptie in zit...
🤪

Ja hoor, lekker leesbaar. :t



Met dat ding dertussen zal ook je alarmlicht uitgeschakeld worden... tenzij die functie in dat ding zit, dan ben je overal vanaf

Ik bedoel maar...... :+
 
Laatst bewerkt:
Hoi hoi nee de schakelaar heb ik gisteren gekocht denk dat het pakketje morgen of overmorgen binnen gaat komen

Maar het wordt nu een extra groot project moet nu twee dingen gaan monteren alarmlichten en het Smart Turn systeem


Gaat wat worden maar het gaat lukken weet het zeker en dat zonder dat me kabelboom er uit fikt hoop ik

Oja en dan moet dat smart Turn Systeem ook nog uit Engeland komen en dat gaat ook nog even duren die zijn niet zo snel daar :)


Als het werkt maak ik even een filmpie komt goed
 
Laatst bewerkt:
Hoi hoi nee de schakelaar heb ik gisteren gekocht denk dat het pakketje morgen of overmorgen binnen gaat komen

Maar het wordt nu een extra groot project moet nu twee dingen gaan monteren alarmlichten en het Smart Turn systeem


Gaat wat worden maar het gaat lukken weet het zeker en dat zonder dat me kabelboom er uit fikt hoop ik

Oja en dan moet dat smart Turn Systeem ook nog uit Engeland komen en dat gaat ook nog even duren die zijn niet zo snel daar :)


Als het werkt maak ik even een filmpie komt goed
Toppie, zit er ook hard over na te denken om het ook aan te schaffen.
 
Toppie, zit er ook hard over na te denken om het ook aan te schaffen.
Als je verder niks hoeft te verbouwen zoals ik ga doen met die alarmlichten dan is het echt simpel te doen

Zelf vindt ik het een top product nooit meer je knippers vergeten .En wees eerlijk je ziet genoeg mensen die lekker rond rijden met de knipperlichten aan zwaar irritant
 
Pfff... automatiek om richting aan te geven. Blij dat ik alleen maar een hand hoef uit te steken. Daar vergeet je niet zomaar mee te stoppen... ;) IMG_20200222_105535.jpg
 
Knipperlichten vergeten doen automobilisten die af en toe op de motor kruipen.
Eens; zie de Harley rijders langs een zijstraat rijden met hun knipper aan "want het gaat automatisch uit", Ja, maar wel te laat.
Het is typisch een nieuweling probleem, of laat ik het anders zeggen; het werkt niet op een motor.
(op een auto ook eigenlijk niet, beter was dat het niet bestond en we met z'n allen gewend zouden zijn om het zelf (op het goede moment) te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RR.
Eens; zie de Harley rijders langs een zijstraat rijden met hun knipper aan "want het gaat automatisch uit", Ja, maar wel te laat.
Het is typisch een nieuweling probleem, of laat ik het anders zeggen; het werkt niet op een motor.
(op een auto ook eigenlijk niet, beter was dat het niet bestond en we met z'n allen gewend zouden zijn om het zelf (op het goede moment) te doen.
Op mijn Ducati gaan ze pas na 400 meter uit.
 
Even voor de mens
Toppie, zit er ook hard over na te denken om het ook aan te schaffen.


Beste mijn knipperlicht verhaal gaat iets langer duren

Vandaag de lichtschakelaar van Boonstra motor sloop binnen en het was met recht een sloop schakelaar


De schakelaar werkte niet naar behoren en ziet er uit of dat hij 20 jaar misbruikt is

De schakelaar stuur ik terug en dan gaan we verder zoeken naar een goed exemplaar

Mocht dit niet lukken voor een normale prijs dan ben ik er klaar mee

Nu al 20 euro de plee in mogen storten en nog geen steek verder


Fijne avond nog Groet Frits
 
Zet jij in de bocht je alarmlichten aan Downunder ??? nou succes dan maar

Maar snap niet dat ze een schakelaar opsturen die in de kliko thuis hoort


Toch weer 20 euro kosten voor jan L@l
 
Terug
Bovenaan Onderaan