Smerige motor van dealer

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Dinsdagavond mijn motor binnengedaan bij de dealer voor nieuwe remvleoistof, ontluchten en een set SBK blokken

Ga ik hem deze ochtend terughalen (normaal gisteren maar wegens storm maar uitgesteld) krijg ik mijn motor die kraaknetjes was terug terwijl hij waarschijnlijk heel de dag onder een boom in de regen heeft gestaan B|

Helemaal vol slijk en bloesempjes van die Lindenboom, terwijl hij nu binnen stond :X Ik ben een redelijke netheidsfreak op mijn motor dus kan ik straks beginnen kuisen.



Vetzakken B|




Wat is trouwens de normale prijs voor deze werken (1/2 uur werk + materiaal??)
 
Ken het.

Mijn motor staat al 2 weken in het magazijn van de dealer te wachten op de onderdelen. Ging ik er gisteren nog eens op zitten, hing er smeer op enzo (niet zichtbaar, maar wel op m'n handen nadat ik even erover gewreven had (lief hè :P ))

Bij mijn dealer betaal ik 33€per uur voor arbeid. En remblokes moet je iets van 15-20 € tellen per remklauw ofzo ?
 
Dinsdagavond mijn motor binnengedaan bij de dealer voor nieuwe remvleoistof, ontluchten en een set SBK blokken

Ga ik hem deze ochtend terughalen (normaal gisteren maar wegens storm maar uitgesteld) krijg ik mijn motor die kraaknetjes was terug terwijl hij waarschijnlijk heel de dag onder een boom in de regen heeft gestaan B|

Helemaal vol slijk en bloesempjes van die Lindenboom, terwijl hij nu binnen stond :X Ik ben een redelijke netheidsfreak op mijn motor dus kan ik straks beginnen kuisen.



Vetzakken B|




Wat is trouwens de normale prijs voor deze werken (1/2 uur werk + materiaal??)


Gewoon door je dealer laten schoonmaken :(

Ik had de rekening anders gewoon niet betaald, dit is toch geen manier van omgaan met de spullen van klanten?
 
Ik had er zeker iets van gezegd.
Als ik mijn auto naar de dealer breng voor een beurt ,of reparatie wordt deze vaak schoongemaakt (inl.stofzuigen)
Mijn motor doek alles zelf.
 
:(

en je hebt er terplaatse geen ambras voor gemaakt? zo kenne we jou niet ;)

vreesde al efkes dat't de verboven was waar ge't over had. daar heb'k de mijne gisteren binnengedaan voor groot onderhoud

aja, wa moest da kosten? heb ginder gisteren gevraagd om remmen ook helemaal es na te zien..
 
nee da's niet normaal

Maar ja je hebt erbij he :X

Zeker als je een mooie kraakschone motor binnen brengt, verwacht je dat je hem zo terug krijgt.

[me]kneeslider heeft ooit zijn koekblik bij een dealert gebracht, en kon hem niet meer terug vinden toen hij klaar was. Hadden ze hem schoongemaakt :X , bleek rood te zijn ipv zwart[/me]
 
Hoe weet gij da?


heeft die van U ook al onder die boom gestaan?


nee, das gewoon ne smerige afzetter,da weet iedereen in de buurt...
en kben gistere avond langs gerede voor gebruikte banden "op te halen", en kzag der ne gixxer staan achter die stapel banden onder da boomke dusja :X
 
Nog niet met de motor meegemaakt, wel met de auto. En ik had 'm echt net gewassen.
 
nee, das gewoon ne smerige afzetter,da weet iedereen in de buurt...
en kben gistere avond langs gerede voor gebruikte banden "op te halen", en kzag der ne gixxer staan achter die stapel banden onder da boomke dusja :X

Ja hij is duur en onvriendelijk, maar hij is wel goed, als hij hem heeft afgesteld bolt hij als nieuw.

Al de andere Suzuki dealers zijn ook duur en slecht (Verboven ben ik nog niet uit maar dat is wel ver voor mij)
 
:(



vreesde al efkes dat't de verboven was waar ge't over had. daar heb'k de mijne gisteren binnengedaan voor groot onderhoud

aja, wa moest da kosten? heb ginder gisteren gevraagd om remmen ook helemaal es na te zien..

Een Honda binnendoen bij Verboven ?????????????? :o

Die kunnen nog ni deftig aan hun eigen merken sleutelen !!!
kijk alles maar eens goed na ;) ( en zeker de rekening )
Die fuckers daar zijn just goe om af en toe een accessoire te gaan halen en voor de rest blijf ik daar buiten !!

En ik spreek uit ondervinding |(
 
Een Honda binnendoen bij Verboven ?????????????? :o

Die kunnen nog ni deftig aan hun eigen merken sleutelen !!!
kijk alles maar eens goed na ;) ( en zeker de rekening )
Die fuckers daar zijn just goe om af en toe een accessoire te gaan halen en voor de rest blijf ik daar buiten !!

En ik spreek uit ondervinding |(
zeg me dan ne keer waar ik WEL naartoe moet, want ik weet ut niemeer ze

;( ;( ;( ;(
 
Ik had mn SRAD-je bij Arie Molenaar in onderhoud. Ben hem ook
eens een weekje kwijt geweest maar daar hadden ze hem volgens
mij ook nog voor me gewaxt/d zo mooi kreeg ik hem terug :)
 
Da's niet echt netjes nee, zeker niet als hem glanzend gebarcht hebt.

[me]kneeslider heeft ooit zijn koekblik bij een dealert gebracht, en kon hem niet meer terug vinden toen hij klaar was. Hadden ze hem schoongemaakt :X , bleek rood te zijn ipv zwart[/me]
Hahaha, dat ken ik! Ik kreeg na de 30.000 beurt m'n motor terug en zo schoon was niet meer geweest sinds ik hem opgehaald had met 0 km op de teller :X ;)
 
Bij mijn dealer is het vrijwel altijd: 's ochtends brengen, 's avonds halen. En ja, er zitten zwarte vingers op de motor, maar dan kan je mooi zien waar ze allemaal geweest zijn. Bovendien betaal ik mijn dealer voor dingen die ik niet zelf kan. Schoonmaken kan ik zelf (en gratis!).
 
relaxed ,kom je je motor halen met je mooie witte leren pak ,zit er een lekkerer vlats kopersmeer op je zadel.. nee , dan hebben ze echt een probleem !
 
Waar zijn er dan wél goeie dealers in de (liefst zuid-oostelijke) omgeving van Antwerpen?
 
ik heb eens de opmerking gekregen van de dealer dat ik de volgende keer éérst maar eens langs een carwash moest rijden vooraleer naar hen te komen, zo smerig was mijn tuffer toen ik 'm binnenbracht. :+
maar ja, als je elke dag rijdt dan heb je geen tijd om te wassen. :+
 
Ik heb ooit ook eens een topic geopend met een identieke strekking. Ik kreeg toen heel wat commentaar te verduren. Maar mijn mening is en blijft dat als je een motor schoon brengt, je deze ook schoon terug dient te krijgen. Heel simpel, dunkt me. Helaas voor ons denkt niet iedereen daar zo over. Als ik dealer was zou ik een vieze motor ook schoon terugbezorgen. Als klant zou ik zo'n gebaar ook op prijs stellen, ook al zou ik daar tien of vijftien euro meer voor moeten betalen...
 
Ik heb ooit ook eens een topic geopend met een identieke strekking. Ik kreeg toen heel wat commentaar te verduren. Maar mijn mening is en blijft dat als je een motor schoon brengt, je deze ook schoon terug dient te krijgen. Heel simpel, dunkt me. Helaas voor ons denkt niet iedereen daar zo over. Als ik dealer was zou ik een vieze motor ook schoon terugbezorgen. Als klant zou ik zo'n gebaar ook op prijs stellen, ook al zou ik daar tien of vijftien euro meer voor moeten betalen...


ik ben het met je eens, behalve die laatste zin :P
voor 15 euro was ik hem zelf wel B|
 
Ik heb ooit ook eens een topic geopend met een identieke strekking. Ik kreeg toen heel wat commentaar te verduren. Maar mijn mening is en blijft dat als je een motor schoon brengt, je deze ook schoon terug dient te krijgen. Heel simpel, dunkt me. Helaas voor ons denkt niet iedereen daar zo over. Als ik dealer was zou ik een vieze motor ook schoon terugbezorgen. Als klant zou ik zo'n gebaar ook op prijs stellen, ook al zou ik daar tien of vijftien euro meer voor moeten betalen...


Als je dat zegt doen ze dat met plezier hoor. Maar reken dan maar al op een extra werkuur op je factuur :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan