SM'ers in Zeeland?

Zeeuwse Klei

MF veteraan
28 mei 2004
4.691
1
Pearehat
Ik zie zo nu en dan wel eens een SM'er rijden hier in Zeeland (n de buurt van Vrouwenpolder, KTM 600/620 en bij Zoutelande, DRZ 400), maar niet vaak. De kans is klein dat die dan ook nog op M-F kijken, maar zijn er toevallig geen? Wel eens zin om eens een robbertje te sturen aangezien samen rijden met SS'ers niet leuk is...
 
Heej in ben ook een Zeeuwse SM rijder. een Zeeuws-Vlaamse om preciest te zijn.

9808414_1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heej in ben ook een Zeeuwse SM rijder. een Zeeuws-Vlaamse om preciest te zijn.

<a href='http://images.speurders.nl/images/98/9808/9808414_1.jpg' target='_blank'>http://images.speurders.nl/images/98/9808/9808414_1.jpg</a>[/img]

Hey, lekker ruige bak! Kom ook wel eens aan die kant, ik kom zelf van Zuid Beveland namelijk. Naar de tunnel is voor mij ongeveer 2 km rijden...
 
Laatst bewerkt:
Ik zou wel willen..maar moto staat er nu nog zo bij..

full



Ik dacht die tover ik wel zo om naar een sm.........dus niet he :? Heb je net het ene opgelost word die gelijk weer opgevolgd door een ander probleem. :( Maar word aan gewerkt....hoop doet leven ( ofzoiets )
 
Je hebt het bier lekker dicht in de buurt staan als het effe tegenzit met verbouwen. ;)
 
Juist en daarom moet klei mij maar eens flink afdrogen op de Nurburgring :Y
Ik denk datje daar niet zoveel te zoeken hebt met een SM.
Zitten teveel hoge snelheid stukken in, en dan rij je met een superspot toch wel even zo uit het zicht. O-)
 
Ik zou wel willen..maar moto staat er nu nog zo bij..

(Afbeelding)


Ik dacht die tover ik wel zo om naar een sm.........dus niet he :? Heb je net het ene opgelost word die gelijk weer opgevolgd door een ander probleem. :( Maar word aan gewerkt....hoop doet leven ( ofzoiets )


Gewoon stug doorgaan, motivatie wordt hier wel voor gezorgd...
 
:W Oma, je moet niet zeuren. Wat zeg je? Uhu, en jij stinkt ook...



Afin...wegens het feit dat er toch wel SM'ers in Zeeland zijn tover ik dit topic weer eens uit de oude doos...kijken wat er van komt...
 
Als er een zeeuwse meeting komt dan zou ik zeker mee willen doen, ik kom namelijk nooit een 'sm'er tegen. Ook kom je zo weer eens wat nieuw 'sm' terein tegen. :] :]

Groetjes Storm.
 
Ik zie zo nu en dan wel eens een SM'er rijden hier in Zeeland (n de buurt van Vrouwenpolder, KTM 600/620 en bij Zoutelande, DRZ 400), maar niet vaak. De kans is klein dat die dan ook nog op M-F kijken, maar zijn er toevallig geen? Wel eens zin om eens een robbertje te sturen aangezien samen rijden met SS'ers niet leuk is...


Hier in Terneuzen en omgeving beginnen we ook een leuk SM kluppie te krijgen. }) (veel XR´s) :Y
 
Hé, dit topic had ik nog niet gezien. > Emailnotificatie aangezet.
Wat denken jullie van a.s. zaterdag of zondagmorgen een rondtje rijden als het droog is?
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan