SM'ers in Zeeland?

neee rijden is er nog niet bij ben nog aan het bouwen aan mijn xr 670 1993
met een cr125 set er op van 2005 uitlaat bochten gemaakt met dubbele uitlaat
moet de tank nog aflassen en er moet een keihin carberateur op net als bij de vorige
reageert hij wat veller op het gas
full
 
aan deze kant ligt t wat stil, heb met de kerst nog wel een toertje gedaan maar daarna niet meer.
die XR670 ziet er goed uit, is dit de man uit sluiskil????
 
Wat is er eigenlijk leuker.......met of zonder noppen?
Ik vind off-road veel leuker dan on-road maar heb geen ervaring met SM.

Geef je mening eens.........

Kan me voorstellen dat je met zo'n mooie fiets niet zo snel off-road gaat.
Heb zelf 2 XR600's waar niet veel moois aanzit, lekker vies is dus lekker lekker.
 
waar ga jij off-road rijden dan in zeeland? Ik rij ook over het strand met die motor, dat maakt me niks uit, als ik dan thuis kom ff afspuiten en klaar. Ik moet wel zeggen sinds die omgebouwd is heb ik niet meer off-road gereden. Ik kan wel zo de andere wielen in steken en gaan.
Maar ik vind het veel leuker om met wegbanden te 'crossen' op de openbare weg.
 
Ken je mensen van de cross? Het gros er van rijdt in het Sloe zijn rondjes, zat te doen daar mits je niet al te veeleisend bent.
 
Ha die zeeuwse klei,
long time no see.
Dit is mijn derde sm, hiervoor had ik een ktm400lc4, hebben we samen nog eens een rondje mee gedaan, samen met jv/dv en neeffie.
daarna een 640lc4 2002 maar die viel n beetje tegen(veel te zwaar)
tis nu een goedgebruikte TE 610 husky geworden.
en nee wederom heb ik er geen noppen bij (ben ik toch geen ster in)
full
 
Het leuks zijn vind ik zelf de paadjes heen en terug. Zeker als het goed nat is :)

Ga gewoon eens op een zaterdag of zondagochtend rijden en pik aan (rijden er altijd wel een paar ergens)
 
Ga ik zeker doen, heb nu alleen het probleem dat ik nog een maand in het buitenland zit, daarna 3 weken vrij dus gaat er zeker gereden worden.
 
aan deze kant ligt t wat stil, heb met de kerst nog wel een toertje gedaan maar daarna niet meer.
die XR670 ziet er goed uit, is dit de man uit sluiskil????

de fotograaf en ja uit sluiskil heb er nu ook een ktm bij 525 van 2004 leuk .....
alleen is nu nog een 4bak wordt een 6 bak word tijd dat het voorjaar
weer begint heb weer zin om te gummen en te crossen
full
 
Wie o wie reed er vandaag rond in/buiten Clinge (ligt bij Hulst) ?? :)
Rode sm/cross kon ik niet meer goed zien. Zo te horen een niet al te grote cilinderinhoud :P :]
 
Hey, nu ik het topic weer zie...

Mannen, we moeten weer eens rijden!

Dus, PaulusRR, RPtje, Rubberfreter, en nog een zwikkie, wanneer gaan we?
 
Ik hoop binne 4 maanden (ligt aan de portemonnee) me bij jullie toe te voegen 8-) :]
Zijn er nog sm rijders in de buurte van Hulst (clinge) en omstreken ? :W
 
Ik hoop binne 4 maanden (ligt aan de portemonnee) me bij jullie toe te voegen 8-) :]
Zijn er nog sm rijders in de buurte van Hulst (clinge) en omstreken ? :W

Woont er nog iemand in Clinge dan? _O-
Ik ken er nog wel een paar uit vervlogen tijden :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan