SM'ers in Zeeland?

Ik kom van de andere kant van de tunnel, tegenwoordig hebben we daar ook nog MasterVFR en Motorfreak met een Supermosterd
 
Tromgeroffel............tijd om eens wat af te spreken hier, komend weekeind, een avondje of, heb nog een beetje profiel op die orginele kutbanden wat er even afgegumd moet worden dus laten we weer eens een rondje doen..........kan ik daarna weer terug op de Maxxis Pre-cut Slicks *O*
 
Laatst bewerkt:
El-perro..............je rijdt ermee als een SMer dus dat zit wel goed :+ Als het morgenavond droog is dan eventueel 19.00uur bij MP-Goes parkeerterrein ofzo?
 
Kamperland................daar woon ik echt dichtbij :+

Heb helaas al wel de orginele demper gemonteerd ivm een week circuitrijden binnenkort, zal stil zijn Perro B|
 
Ik lig er ook eeventjes uit, hoop vandaag pakkindset, enz voor t blok van de husky binnen te krijgen *D
( krijg je drvan als je je SM uitleent )

Heb gelijk t frame maar gespoten, gaat er gelikt uitzien :Y
 
Gisteren kwam er een recente blauw/gele husqvarna voorbij m'n werkplek gereden.
hij kwam richting van de heikant/st-jansteen tegen Hulst.

Iemand die hier op het forum zit?
 
Gespot: aprillia SXV 5.5 bij de honda garage in Hulst en rijdend op het kruispunt, daar waar vroeger het zoutvatje was).

Wat een p0rn0 machine toch :)
 
Nog mensen actief Sm aan het rijden hiero?

Ben morgen in het bezit van een yamaha 426 sm. Mits het droog is zeker ff een rondje boeken :]
 
Gespot afgelopen zondag middag!

Honda/HM crf 450 sm reed door de binnestad in Hulst
Tevens ook die dag een yamaha XT600R die achter mij reed en zwaaide, ik stopte nog maar de persoon reed door :P

Wie o wie ?
 
Zijn er nog supermotard rijders in Zeeland die eens een stukje willen knallen...? Gezien de laatste reacties in dit forum leeft het niet heel erg......
 
Terug
Bovenaan Onderaan