sm'ers omgeving arnhem?

sjoerdje1

MF veteraan
12 jul 2002
1.195
0
Zevenaar
zijn er ook sm'ers in de omgeving arnhem/achterhoek in de buurt?

ik voel me nogal eenzaam hier! ;(

dus als er mensen met een sm hier in de buurt rijden, geef hier dan ff een seintje en dan is het misschien leuk om een keer met een paar man(vrouw mag ook) te gaan rijden!

hopelijk ben ik dan niet zo eenzaam meer :]

gr.sjoerd, een nu nog eenzame sm'er :+
 
Ik heb ooit eens op een zondag met twee lokalen bij de Ikea in Duiven afgesproken. Het scheen dat die daar wel vaker in de buurt reden. Ikzelf kom er niet meer omdat ik liever op een kartbaan rijd.

Nou ja... plus het feit dat ik de mijne verkocht heb.
 
Omgeving noord holland noord woont ook een eenzame sm-rijder :) ook op zoek naar vrijwilligers die mij zoek willen rijden :+
 
Ik heb ooit eens op een zondag met twee lokalen bij de Ikea in Duiven afgesproken. Het scheen dat die daar wel vaker in de buurt reden. Ikzelf kom er niet meer omdat ik liever op een kartbaan rijd.

Nou ja... plus het feit dat ik de mijne verkocht heb.

ik ken 1 iemand met dezelfde motor als die ik heb, maar verder zou ik zo niemand weten! Maar zal eens opletten in de buurt :) woon namelijk vlakbij de ikea!
 
Hoi,

Ik heb dit topic niet eerder gezien, maar woon sinds kort in arnhem en ben ook nog niemand anders tegengekomen.

Zoek wel iemand die de omgeving kent en een paar leuke terreintjes weet.
Heb laatst gereden op ijseloord 1,2 Het broek, Duiven, en de Beemd.

Iemand nog tips?

Bart.
 
Sorry, maar da's dus in eerste instantie een brommerrijder...niet een SM-rijder })

Maar iig geef je aan dat t hart op de goede plek zit, nog ff doorgroeien ;)

Nou om eerlijk te zijn wil ik een dikke gixxer 600 R maare ik zit te denken aan een bandit 600 of sv650 om te verbouwen. Gewoon wegmotoren voor mij dus. Ik rijdt nu gewoon sm omdat ik het vele malen fijner vind zitten dan een 50cc buikschuiver en hij stefan proof is.
 
mja...dan ken je de echte sm voordelen dus niet echt :) want wat jij met je senda kan kon ik ook met mn tsx :) i'm sure
 
Terug
Bovenaan Onderaan