SM'ers uit de omgeving Apeldoorn??

Inmiddels hebben we al een paar keer met een groepje gereden, maar meer is altijd welkom, laat maar wat weten of pb je mobiele nummer!
 
ik dacht dat jij nog wel zo'n fanatiekeling was, hoe hej dat zoo? :P
Haha dacht je dat ja :9 Eerder reed ik wel een stuk meer hoor. Nu eigen huis, zelf een garage aan t bij bouwen, kost een hoop tijd. En ik wil donderdag middag nog wel eens gaan crossen in lochem, dan staat de motor dus op noppen en is straatrijden niet ideaal.
 
Is dus zaterdag geworden... was leuk.
Filmje op youtube volgt nog :Y

2015%5C08%5C22%5Cbikepics-2754343-full.jpg



Volgende keer met een groter cluppie misschien?
 
Laatst bewerkt:
Haha dacht je dat ja :9 Eerder reed ik wel een stuk meer hoor. Nu eigen huis, zelf een garage aan t bij bouwen, kost een hoop tijd. En ik wil donderdag middag nog wel eens gaan crossen in lochem, dan staat de motor dus op noppen en is straatrijden niet ideaal.
Blijven de foto's van je bouwproject dan?

Altijd leuk om te zien
 
Een kameraad en ik hebben allebei een KTM 625.
Ik woon tussen zwolle en deventer. Dus nog niet al te ver weg bij apeldoorn vandaan!
 
Mochten jullie nog eens gaan rijden. . Heb net een xt660x gekocht. .. Wil wel mee een stukje spelen.
 
Dit is een motor-forum he :+ Maar vooruit :P

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Als je meer wil zien moet je even naar mn topicreeks op fok kijken :)
FOK.nl cookie-informatie

je pakt het goed aan! netjes allemaal!
me pa en ik zijn timmerman, en hebben in 2012 een huis en een schuur voor ons zelf gebouwd. ik weet hoeveel tijd erin gaat zitten :+ , wij hebben ook zoveel mogelijk zelf gedaan. in totaal een jaar alle vrije tijd erin gestopt en me pa had een jaartje vrij genomen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan