SM'ers uit de omgeving emmen??

vosvw

MF'er
4 feb 2007
43
0
emmen
hallo zijn er nog supermotardfreaks uit de omgeving van emmen hier op dit forum zo jah laat je bericht hier achter
 
misschien een tip ( als je tenminste een 2takt hebt) schrijf je in voor de 2takt dag op pottendijk. en ga er anders kijken misschien kom je mensen uit de buurt tegen.
 
Wij gaa nwel eens met een groep in Zwolle rijden (ik weet niet in de buurt van Emmen).
Onze groep is Gelderse Super Motards (GSM) topic: supermotard regio Gelderland, er zijn wat mensen uit Zwolle die ook mee rijden zodoende dat we ook buiten gelderland actief de wegen onveilig maken. Dus kijk oo keens op ons topic voor een nieuwe datum van de rit. Momenteel willen we in Maart weer gaan rijden (alleen dan dus weer in omgeving Arnhem) de rit daarna zal wel weer omgeving Zwolle zijn.
 
in troapel rien der genog :9

en we komen weleens bij de grens daar bij jullie bij die zandafgraving.
 
Laatst bewerkt:
hoe kom je dan bij die afgraving ? via schoningsdorf ?

ik ga altijd via bouwland naar de duitse grens en heb nog geen mogelijkheid gevonden om bij die zand afgraving te komen jah of ik moest over een sloot van 1.5 meter breed en daar waag ik het niet op :P
 
als je vanaf zwartemeer komt kun je op een gegeven moment voor de grens de autoweg oversteken,en dan ga je rechtsaf richting een 1 of andere veengebied en vandaaruit kun je zo naar die zandafgraving.
volgens mij is dat van fuhler,maar dar in het veen kun je einden ver rijden ik heb nog wel foto`s zal ik ff laten zien die zijn daar ook gemaakt.

full
 
als we die kant weer opgaan zal ik dat hier wel ff neerzetten,of anders meld je ff aan bij enduro rijder ter apel want dit is wel een topic van een ander.


full





 
Ik organiseer binnenkort weer een supermoto ritje in Zwolle voor de Gelderse Supermotards. Als er nog mensen uit Emmen willen komen dan hoor/merk ik het wel. Wij zijn trouwens in dit topic actief:

Supermotard Regio Arnhem?
 
Laatst bewerkt:
hey luitjes,
ik kom uit Stadskanaal en ik rij ook SM maar dan alleen op t circuit..
Gaan jullie de komende weken ook trainen in Emmen?
Hier het bericht van www.pottendijk.nl:

Supermoto
In overleg of op de geplande data.
Noot: De overheid stelt het gebruik van een milieu kleed verplicht!

De kosten van de training van supermotard hebben wij gerelateerd aan de geluidsproductie.

De rijders die de boel goed voor elkaar hebben (maximaal 102 DBa) gemeten op een afstand van 7,5 meter van de rijlijn, waarbij de motor op vol vermogen voorbij het meetpunt rijdt zullen er geen nadeel van ondervinden.

De rijders die lawaai belangrijker vinden dan, het naleven van een regelgeving zullen dan ook volgens de geluid berekening (elke 3 DBa is een verdubbeling van het aantal rijders) op de zelfde wijze financieel belast worden.

Wilt u weten of u de boel goed voor elkaar heeft, op zondag 25 februarie is de eerts training dag, daarbij zal zal er een geluidmeter staan opgesteld voor uw eigen controle. Kosten voor deze dag is 25 euro.

Bij de volgende geplande trainingen op, 4 Maart, 11 Maart en 18 Maart, vanaf 10.00 uur tot uiterlijk 18.00 uur zullen wij de volgende training dagticket tarieven hanteren.

Boven de 111 DBa 400 euro

Van 108 tot 111 DBa 200 euro

Van 105 tot 108 DBa 100 euro

Van 102 tot 105 DBa 50 euro

Tot 102 DBa 25 euro

Groeten Maarten
 
Terug
Bovenaan Onderaan