SMF

GuZ

MF veteraan
4 jun 2001
12.005
8
WAT NOU! (Amsterdam-Oost)
[spam(ish)]
Al eerder belooft, maar nu dan gerealiseerd en in de lucht....

Het SuperMotardsForum

Tis niet als concurent bedoeld voor deze site, want het SMF is internationaal en gaat alleen maar over SM\'s

Dus... Duderuud, Rico, Nux en anderen die supermotards een warm hart toedragen, komp erbij!

Ik reken op veel internationale aanmeldingen zodat het hopenlijk snel op een hoog nivo staat.

Tis nog geen dag echt online, dus mot het nog ff beginnen te lopen, maar zoals je ook op dit forum ziet, dat gaat snel genoeg erg hard.

Let wel!
De voertaal is engels!
Bullshit wordt zonder pardon verwijderd (de moderator is een hele strenge ;) )
tips etc zijn natuurlijk welkom, tkan niet meteen perfect zijn kwa categoriën en fora
[/spam(ish)]
 
Tis niet als concurent bedoeld voor deze site, want het SMF is internationaal en gaat alleen maar over SM\'s

Dus... Duderuud, Rico, Nux en anderen die supermotards een warm hart toedragen, komp erbij!

Ik reken op veel internationale aanmeldingen zodat het hopenlijk snel op een hoog nivo staat.

Tis nog geen dag echt online, dus mot het nog ff beginnen te lopen, maar zoals je ook op dit forum ziet, dat gaat snel genoeg erg hard.

Let wel!
De voertaal is engels!

Guz,,,, \"lieve\" jongen, ik weet niet of het jouw opgevallen is maar dit forum is OOK internationaal, regelmatig zie ik hier gewaardeerde zuiderburen, en zelfs noord Spanje doet regelmatig mee, alleen de voertaal is Nederlands.

Maar niet getreurd toch bedankt voor dit te melden :)
 
Op zaterdag 09 februari 2002 14:35 schreef JK het volgende:Goh wie zou nou die strenge moderator dan zijn? :+
het heet niet voor niets SM ;)

ff \'offtopic\' : Kwam er op MF ook niet een aparte SM afdeling?
tja, tis in een nies geregeld, dus het zal wel niet... daarbij is het teveel niche om binnen het kleine nederlandse taalgebied interessante discussies te verwachten. daar heeft het forum van www.supermotardnederland.nl ook last van.

vandaar...
 
Hij\'s toch spam hoor Guz.. jij wil \'jouw\' forum op gang trekken en gaat daarom hier adverteren.
Da\'s nou net wat spamme, is he :)

Noujah, \'k zal je een keer matsen (u o me!) :P
 
Guz, wil je dat ik je site promoot bij enkele buitenlandse motorsite\'s waar ik regelmatig vertoef???


PS, hij is wel ERG oranje.
 
Guz, wil je dat ik je site promoot bij enkele buitenlandse motorsite\'s waar ik regelmatig vertoef???


PS, hij is wel ERG oranje.
mooi oranje is niet lelijk....
nee, violet/paars is lekker :P

any promotion is welcome, ik ben al links en rechts gefaseerd mij bekende newsgroups fora en discussielijsten aan het inlichten, ik zal dan ook kijken of iemand mij voor is geweest.... maar wel met passie he? 8-)
 
Hij\'s toch spam hoor Guz.. jij wil \'jouw\' forum op gang trekken en gaat daarom hier adverteren.
Da\'s nou net wat spamme, is he :)

Noujah, \'k zal je een keer matsen (u o me!) :P
ach, wat is spam....
ik zit al heel lang hier op dit forum, dus je kan niet zeggen dat ik hier een account heb genomen om een site van mij te promoten.

Maar ik miste een SM-discussieplaats in een fatsoendelijk forum-jasje....
(en wederom, het nederlandse taalgebied is te klein voor een interessante discussie, dus verwachte ik niet dat op het motor-forum een sm gedeelte, als die er al zou komen, zou werken)

AT YOUR SERVICE :? ;) *D
 
Hehehe, ga je gang joh.. en je hebt inderdaad geen slotje omdat je hier al langer meedraait :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan