Smile..!

Gelukkig zijn er nog mensen die genieten van het leven, wat je van veel van die azijnzeikers niet kan zeggen. Gewoon laten praten in de wetenschap dat die paar minuten van jouw filmpje de rest van hun leven me gemak overtreft.
 
Volgende week is iedereen het weer vergeten... Zo snel het opkomt, zo snel verdwijnt het weer.

Volgende week een bestuurder van een Lamborghini die met zijn reet uit het raam hangt tegen 200 km/h terwijl geschokte huisvrouwen toekijken, De week daarop een dronken rus die een trein van de NS probeert terug te koppen of mensen die op de maan landen.

15 minutes of fame. Letterlijk.





Behalve Lucie natuurlijk. O-)



She's a MF legend :}





_O-
 
Filmpje nog maar eens bekeken.

De "bestuurder" komt- bij wijze van- een handvol auto's tegen,heeft de skills en brengt niemand in gevaar.
Dus duimpje omhoog voor "sacha".
Graag een pm als je weer gaat knallen. Dan "leen" ik mijn motor ook uit,sta je er niet alleen voor.

Zoals eerder gesteld blijkt dat de mens een kuddedier is.
En als er 1 begint te balken ,dan gaat de gemiddelde ruggegraatloze nederlander meebalken.
Want behalve braaf belasting afdragen,achter je wijf aan in de albert heijn en op de camping in spanje zitten hebben ze geen leven.
Dus als ze op bovengestelde manier ineens "karakter" durven te tonen.....duim omhoog voor de jankerds..


Ik vond het te hard gaan.. maar voor de rest ben ik het helemaal met je eens 8-)

het is daar overigens wel een heel lekker stukje hoor, zo die tunnelbak in terwijl de Db's je oren, euh, orgasmeren.. Maar wat ik al zei, ook de lokale hermandad is daarvan op de hoogte.. :')
 
Laatst bewerkt:
Bij 6:30 gaat het toch wel errug hard langs dat rijtje auto's.
Als er één besluit in te halen..... -O-
 
Ik vond het te hard gaan.. maar voor de rest ben ik het helemaal met je eens 8-)

het is daar overigens wel een heel lekker stukje hoor, zo die tunnelbak in terwijl de Db's je oren, euh, orgasmeren.. Maar wat ik al zei, ook de lokale hermandad is daarvan op de hoogte.. :')

Valt op zich nog wel mee, helaas zijn ze wel bezig om in de tunnelbak trajectcontrole te installeren :( . Ik ben daar ook meerdere keren per week te vinden, ik mag blij zijn als ik de 180 haal })
 
Terug
Bovenaan Onderaan