Smileys old versus new

roestendoenze

MF veteraan
28 feb 2002
21.874
5.800
omg.Helmond
Twee punten:
  • De oude smileys zijn nu deels terug. In veel topics dus nu tekst in plaats van de bedoelde smileys ( :+ :$ :^ etc)
  • De lijst met smileys in reactie scherm is nu gemengd van twee stijlen. En al vrij lang, terwijl je anderzijds eindeloos nog andere smileys kunt toevoegen.
Naar mij idee ga je als moderne internet gebruiker toch al je smileys uit je smartphone toetsenbord halen. Wat 90% van de mensen zal zijn.
Vervolgens zou ik in dit rijtje vooral de oude smileys verwachten als eerste. En dan eventueel daarachter nog een rijtje zoals duimpjes, hartoogje en poepje.

Ik denk dat niemand zou klagen als onderstaande lijst gewoon weer het volle rijtje MF smileys zou zijn met erachter nog wat aanvullende nieuwe.
Eventueel wil ik wel een polletje neerzetten om te polsen. O-)

Capture.PNG
Capture.PNG
 
Probleem is dat de oude smilies niet "hi-def/retina" zijn. Dan ga je dus iets nieuws vervangen door iets ouds...
 
Probleem is dat de oude smilies niet "hi-def/retina" zijn. Dan ga je dus iets nieuws vervangen door iets ouds...
Ik snap het. Alhoewel ik met normaal zoom zowel op pc als op foon dat verschil niet zie.
Hier op max zoom op PC naast elkaar. Dan valt het wel op.
mfsmile.png


Misschien dan maar andersom en voor elke tekst shortcut een vergelijkbare moderne smiley koppelen? Net als bij bovenstaande voorbeeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan