Smilies aangepast

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Dag beste mensen!

De smilies zijn helemaal aangepast, ga eens in de FAQ kijken welke je allemaal kan gebruiken!

Veel plezier ermee!
 
wat jij dronken noemt is toch echt een "lollig bedoelde opmerking"

Ik drink veel, maar heb toch meer aan een icoontje "lolbroek"

Ik zag dat je nog een aantal platte iconen had, stijlbreuk :) , maar ze zijn idd niet in 3d versie.
 
Leuk, leuk, leuk, leuk
Leuk, leuk, leuk, leuk
Leuk, leuk, leuk, leuk
Leuk, leuk, leuk, leuk
Leuk, leuk, leuk, leuk
Leuk, leuk, leuk, leuk

:icon_lol:

 
Maar er zitten wel veel dubbele smilies in:

8-) & :icon_cool:
:? & :icon_confused:
:( & :icon_mad:

Beetje overbodig lijkt me.
Ik ben uiteraard voor de GoT style, is toch wat vertrouwder 8-)

_________________
Mei 2001: Ik typ dit; November 2001: Ik word 20; November 2001: Ik wordt 21 jaar en bereik daarmee de leeftijd om te lessen op een zware motor; November 2002: Ik ga lessen op een zware motor; Januari 2003: Weer een nieuw jaar en ik heb m'n motorrijbewijs;

[ Dit Bericht is bewerkt door: Red Baron op 2001-05-30 11:37 ]
 
Jongens wat blinken die tandjes van jullie. Ik zet ff m'n zonnebril erbij op. 8-)

Trouwens
icon_eek.gif
en de :icon_lol: passen niet echt in de stijl van de andere smilies.
Maarja om daar nou over te gaan zeuren vind ik ook weer wat ver gaan.

M'n excuses. Laat maar zitten dus.

/edit
icon_eek.gif
is toch niet : o want dat is deze al: :redface: Klein foutje in de FAQ bij smilies dus.

_________________
Mei 2001: Ik typ dit; November 2001: Ik word 20; November 2001: Ik wordt 21 jaar en bereik daarmee de leeftijd om te lessen op een zware motor; November 2002: Ik ga lessen op een zware motor; Januari 2003: Weer een nieuw jaar en ik heb m'n motorrijbewijs;


[ Dit Bericht is bewerkt door: Red Baron op 2001-05-30 20:14 ]
 
Heel goed Duderuud, kben erg blij met die GoT smilies... Toestemming van Femme :?

Ennuh ja hoor mijn complimenten voor het forum en alles wat er bij komt.
 
Ik haal die paarse ook weg, je hebt wel gelijk ja....die LOL laat ik ff staan, vind ik wel geinig!
 
Hmmm... enige wat ik toch mis is die Smiley met die grote glimlach en die glimmende witte tanden! :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan