smits opleidingen oss

Smits is in omgeving oss erg bekend en een vrij grote rijschool.
Tja hoe weet je of een rijschool goed of slecht is.
Je mag aannnemen dat smits het prima doet maar heb geen ervaring met ze.
Ik heb in het jaar kruik mijn motorrijbewijs bij verkeersschool de klein in Geffen gehaald.
Superaardige kerel had na tien lessen voldoende praktijktraining gehad om examen te doen wat ik ook gelukkig in 1 x haalde.
Persoonlijk ben ik meer van de kleine wat persoonlijkere rijschool.
Lekker proeflesje doen meestal is een instructeur toch wel vriendelijk het moet wel een beetje klikken natuurlijk.
 
Google is your friend, je moet zelf weten hoeveel waarde je hieraan hecht.

AVB examen
16rn03.jpg


AVD examen
m8hf5u.jpg


Bron: Rijschoolzoeker

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Ach ga het zaterdag wel zien. kijken hoe mij gevoel is.
Als de instructeur die volgens de app aan mij gekoppeld is de man is die ik hoop komt het 100% goed.
 
Slagingspercentage 1e examen is net iets minder dan gemiddeld, dit kan twee dingen betekenen:
1)De rijschool is net iets minder goed dan gemiddeld.

of

2) Ze laten je eerder op examen dan andere rijscholen, beetje meer risico, maar in de meeste gevallen goed voor je portemonnee.

Als de proefles bevalt, go for it!
 
Mocht het zaterdag nu niet helemaal goed voelen, van Zuylen in Oss is kleiner, persoonlijker en wat ik van cursisten hoor ook goed.

Succes zaterdag en geniet van het heerlijke motorrijden
 
Dubbele inschrijvingen bij het CBR :D

Maar, die cijfers zouden moeten kloppen. Tegelijkertijd denk ik dat ook dat niet helemaal zuiver is en dat ook daarmee gesjoemeld wordt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb daarbij gelest. Ga je voor het rev'it pakket? Dit lijkt een tegoedbon twv een paar honderd euro, maar dit is opgedeeld in 50 euro korting op een jas, 50 euro korting op een broek etc. Bij Voss Oss. Prijzen liggen daar net iets hoger dus netto gezien heb je er weinig aan. Qua instructeurs heb ik er niets op aan te merken. Alles gaat lekker vlot en komen professioneel over.

Achteraf gezien had ik liever voor een kleinere rijschool gekozen, toch net wat persoonlijker.
 
Laatst bewerkt:
mijn vrouw heeft daar gelest, heeft haar rbw in 1x gehaald.

wel zei ze dat er een groot verschil zat in de aanpak van de verschillende instructeurs, de één wil maar dat je gaatgaatgaat en de ander doet alles lekker rustig en vertrouwd. het is net wat je fijn vind.
 
Terug
Bovenaan Onderaan