sms alarm

maart78

Banned user
8 jun 2003
777
0
maasdijk
full

ik heb een paar weken een alarm gekocht.
zoda het alarm van mijn motor afgaat of zora hij bewogen wordt wordt ik gewaarschuwd met een smsje :)
kost wel wat maar ik kan degene die aan mijn motor zit effe toespreken })
 
Met GPS toevallig? Zou helemaal mooi zijn, krijg je smsje dat je motor op die en die coördinaten word bewogen :+
 
hoeveel heeft dat nou gekost als ik vragen mag?

nadeeltje van dit is dat je bereik moet hebben en smsjes hebben soms een vertraging
 
hoeveel heeft dat nou gekost als ik vragen mag?

nadeeltje van dit is dat je bereik moet hebben en smsjes hebben soms een vertraging
een hoop centjes 500 pleuro. :X
en je inbox moet leeg zijn anders werkt het ook niet.
je hebt deze systemen ook die je opbellen. tis een hoop geld maar wat kost het als je motor word gejat.
 
je zit op je werk 50 km verder en da gaat af ga je dan bellen om te zeggen aan de dief dat hij moet wachten omdat je eens met hem wilt praten ?
 
hoeveel heeft dat nou gekost als ik vragen mag?

nadeeltje van dit is dat je bereik moet hebben en smsjes hebben soms een vertraging

Zolang het geen oud en nieuw is zal dat wel meevallen hoor ;)
Ik heb ook een keer een nog luxere versie gezien, die stuurde een sms-je met een bepaalde code waarmee je vervolgens via een site kon zien waar ie was :)
Ja er zat idd een GPS-systeem in.
 
niet om je topic te verneuken, maar ik kan via via aan alarmen komen waarbij de afstandsbediening begint te loeien :) bereik 900 meter. excl inbouw 150 euro.
 
niet om je topic te verneuken, maar ik kan via via aan alarmen komen waarbij de afstandsbediening begint te loeien :) bereik 900 meter. excl inbouw 150 euro.
http://www.camco-security.nl/index.php?action=producten&tbl_product_categorie=1

Deze kost een stuk minder. Bereik was 400/500 meter dacht ik (uiteraard in open veld :P )
 
http://www.camco-security.nl/index.php?action=producten&tbl_product_categorie=1

Deze kost een stuk minder. Bereik was 400/500 meter dacht ik (uiteraard in open veld :P )
In een open veld heb ik geen alarm nodig, dan kan ik m'n motor zien, die 4 a 500 meter ren ik dan wel :P ;)
 
http://www.camco-security.nl/index.php?action=producten&tbl_product_categorie=1

Deze kost een stuk minder. Bereik was 400/500 meter dacht ik (uiteraard in open veld :P )


:+

zijn precies hetzelfde. ff mn mannetje informeren dat ie zn prijs moet aanpassen :+
 
nee het werkt wel maar je inbox moet niet helemaal vol zijn, volgens mij kan je er max 20 ontvangen voordat hij vol is..

Ik als sms junkie ontvang en verzend ongeveer 100 berichtjes per DAG !
Deze kunnen zonder probleem in mijn INBOX staan zonder problemen met het ontvangen van nieuwe berichtjes.
De grootte van je inbox wordt bepaald door het telefoongeheugen.
In mijn geval gwoon een simpele Nokia 6210. Niets bijzonders dus.

My 2cts


owja, over dat rennen in dat open veld..
Ja hee, da's dus mij gebeurd hee..
Zit ik daar met mijn vriendinneke lekker te vozen in de polder ergens achteraf.. ongeveer 600 mtr van me koekblik vandaan op een hete zomerdag..
Komt er nog een koekblik aanrijden, stopt bij me auto en rost me zijraam eruit.
rits rats weg radio
LOL..
Ikke rennuh om da manneke in mekaar te gaan pompen. (had nog net me broek aan) *hijg*
NOT, tegen de tijd dat ik bij mijn gillende en smsende koekblik aankom zie ik alleen nog maar een stofwolk van een wegrijdend koekblik.
Het glas wat in mijn raam had gezeten kraakte notabene nog na !!!
Was 8teraf wel grappig 8-)
 
Ik als sms junkie ontvang en verzend ongeveer 100 berichtjes per DAG !
Deze kunnen zonder probleem in mijn INBOX staan zonder problemen met het ontvangen van nieuwe berichtjes.
De grootte van je inbox wordt bepaald door het telefoongeheugen.
In mijn geval gwoon een simpele Nokia 6210. Niets bijzonders dus.

My 2cts


owja, over dat rennen in dat open veld..
Ja hee, da's dus mij gebeurd hee..
Zit ik daar met mijn vriendinneke lekker te vozen in de polder ergens achteraf.. ongeveer 600 mtr van me koekblik vandaan op een hete zomerdag..
Komt er nog een koekblik aanrijden, stopt bij me auto en rost me zijraam eruit.
rits rats weg radio
LOL..
Ikke rennuh om da manneke in mekaar te gaan pompen. (had nog net me broek aan) *hijg*
NOT, tegen de tijd dat ik bij mijn gillende en smsende koekblik aankom zie ik alleen nog maar een stofwolk van een wegrijdend koekblik.
Het glas wat in mijn raam had gezeten kraakte notabene nog na !!!
Was 8teraf wel grappig 8-)
Wie laat er dan ook zijn radio in de auto liggen :P ;)

Ik was een keer in de bioscoop, heb voor de grap mijn frontje een keer meegenomen, liet ik voorheen altijd in de auto liggen. Kom ik na de film terug: ja hoor, ingebroken. Al m'n gekopieerde cd's weg, ik helemaal blij dat ik me frontje bij me had. Stiekem effe staan gniffelen in mijn vuistje. :P Die dief d8 zeker wel een radiootje te scoren. Mooi niet dus :)

Wel jammer dat ik opnieuw 10cdtjes moest gaan branden :( :+
 
Laatst bewerkt:
Wie laat er dan ook zijn radio in de auto liggen :P ;)

Da's nog ni alles.
Dat was een Blaupunkt met een pasje..
Ikke dus dat pasje in me broekzak naast die nog ongebruikte aarbeien condoom !
Dief meej een onbruikbare radio aan de haal.
Ik heb nog wel 2 dagen langs de kant van de weg lopen zoeken oftie em niet daar had weggedonderd.
:]
 
Da's nog ni alles.
Dat was een Blaupunkt met een pasje..
Ikke dus dat pasje in me broekzak naast die nog ongebruikte aarbeien condoom !
Dief meej een onbruikbare radio aan de haal.
Ik heb nog wel 2 dagen langs de kant van de weg lopen zoeken oftie em niet daar had weggedonderd.
:]
Aarbei? Breng met niet op ideeën :+ :P
hmmm, misschien eerst effe een nieuwe vriendin zoeken O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan