SMS-bom

Froggy

MF veteraan
13 aug 2001
10.436
5
Noord-Limburg
Een maat van me wordt lastig gevallen door een vervelend verliefd meisje.
Ze stuurt veel smsjes en belt iedere keer en hangt
dan weer op.
Hij wilt haar nu terug pakken met een sms-bom.
Weet iemand hoe dat werkt :?
Is het een programmatje :?
Wie heeft weleens een sms bom verstuurd :?

Ik weet het, het heeft niks met motoren te maken.
Maar ik wil het toch weten :)
 
Veel leuker is het om met een hele groep bij elkaar te gaan zitten en dan omstebeurt gaan bellen naar die griet. En met de meest leuke stemmetjes.

Ghallo, ikke ben Achmed.....Nee niet mohammed, broer achmed.........
 
Ik weet niets van SMS-bommen e.d. maar hij kan ook misschien een ander nummer nemen.

En als het een lekker ding is kan hij haar ook nemen :+
 
Vroeger stapte ik dan op zo'n meid af en als ze lekker was dan wist ik het wel. Was ze dat niet wist ik het ook wel maar dan wist zij het daarna ook wel. Weet je wel. :? ;) ;)
 
In mijn "vroeger" was er nog geen SMS...
Ben ik nu een oude l*l of was ik er vroeg bij...

Opa ;)

Gewoon naar dat vrouwtje toe gaan en haar eens even flink de waarheid vertellen. Maar zou eerst ff kijken of het de moeite waard is en... (Vul hier maar wat vunzigs in...)
 
Op woensdag 08 mei 2002 12:58 schreef Daniel Leenders het volgende:Maar hij wilt haar ff terug pakken.
Niet echt slim: een ander nummer nemen en haar vervolgens bombarderen met sms'jes... heeft ze meteen zijn nummer weer. |(
 
Effe naar de politie gaan en melden dat je GSM gestolen is. Geef als nummer haar nummer op, en je ze gaat dan van de politie SMSjes ontvangen met iets van:
deze telefoon is gestolen blah blah

Of werkt die service nog niet landelijk? Ik weet dat ze er ooit mee gestest hebben, maar of het systeem ingevoerd is???
 
Het nummer is niet op MF en ze heet Marion
Leef je uit }) 8-)



Dus niemand heeft ervaringen met sms-bommen :?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
SMS bommen zijn een fabeltje...
En je kan niet alleen je nr opgeven...zal je ook je imei nr op moeten opgeven...die zie je op je tel als je *#06# intikt...is een uniek serienr van je tel....staat ook op je bonnetje...
 
SMS bommen zijn een fabeltje...
En je kan niet alleen je nr opgeven...zal je ook je imei nr op moeten opgeven...die zie je op je tel als je *#06# intikt...is een uniek serienr van je tel....staat ook op je bonnetje...

Ja inderdaad bij de Politie in Rotterdam, zit gewoon een agentje continue om de 5 minuten te smsen naar gestolen gsms })
 
Terug
Bovenaan Onderaan