Zie ik het goed op http
/weerkamer.nl ? Als het goed is krijgen we vannacht en morgen winterse buien! Dat wordt lekker glijden ! Ach het vriest nog net niet, maar ik vind het al wel koud buiten. Tijd voor erwtensoep met rookworst erin! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Zure kool met vette jus![]()
Helemaal mee eens!. Ach zolang het ongeveer 10-20 graden is zonder regen of gladheid, dan ben ik zeer tevreden.
Zo te zien hebben die twee anders nog best wel haast!Regen en koude geen probleem, liever niet, maar alle haast is wel verdwenen met dit soort weer.
Ik hoop dat jullie ongelijk hebben, want ik zit nu op mijn werk (n8dienst), en moet dalijk weer naar huis.
Op de motor ja!
Vorig jaar ben ik een keer in de sneeuw naar huis gereden (35 km), dit doe ik nooit meer. Zeker niet met mijn blackbirdje).
TurboTeunis,
Ja..ja was het maar weer zomer. God wat heb ik een hekel aan die winter...
Daarom vertrek ik op 20 december naar de Algarve.
Zo tegen 10 februari ben ik weer terug, dan gaat het weer de goede kant op met het weer..!!
...Ik denk dat het toch maar eens tijd wordt
voor een setje verwarmde handvaten,iemand hier
ervaring met die dingen,zo vervelend die
koude vinger toppen.
Ik heb er besteld bij Louis en ga ze dit weekend monteren. Over een weekje dus waarschijnlijk meer info.
Ik denk dat het toch maar eens tijd wordt
voor een setje verwarmde handvaten,iemand hier
ervaring met die dingen,zo vervelend die
koude vinger toppen.