Sneeuw?

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.518
2.095
Nederland
Zie ik het goed op http://weerkamer.nl ? Als het goed is krijgen we vannacht en morgen winterse buien! Dat wordt lekker glijden ! Ach het vriest nog net niet, maar ik vind het al wel koud buiten. Tijd voor erwtensoep met rookworst erin! :9
 
Erwtensoep, jummie!

Heb vandaag de eerts boerenkool op, hehe! Ook lekker!

Ennuh, blij dat ik nu een koekblik heb hoor! :)
 
Tja zomer is lekker, maar dan zit je ook weer te zweten in je pak. Ach zolang het ongeveer 10-20 graden is zonder regen of gladheid, dan ben ik zeer tevreden. Maargoed, laat de zomer maar komen, dan mag ik op zware motoren rijden ! joepie! :)

Ennuh boerenkool had ik al een tijdje teruggegeten.. lekker man. Daar kan je me \'s nachts echt voor wakker maken.

Nu alleen nog even het vizier van m\'n helm fixen, als ik \'m sluit, dan zit er aan de onderkant toch een klein gleufje waar nog kouwe wind doorheen komt.
 
Zure kool met vette jus :}

..soep vooraf.. ja dat is mijn menu! ;)

Nee doe mij toch maar liever boerenkool. En hutspot vreet ik het liefst zo min mogelijk, ben al vele malen gestikt in grote uien, en laat ik nou net een ui niet echt lekker vinden. (maar op een big mac of cheeseburger/hamburger hoor je me niet klagen) :)
 
. Ach zolang het ongeveer 10-20 graden is zonder regen of gladheid, dan ben ik zeer tevreden.
Helemaal mee eens!
Maar aangezien ik doordeweeks moet werken, (s\'zaterdags ook overgens) en het s\'avonds als ik klaar ben al donker is, blijft s\'winters alleen de zondagen over :(
Zal je net zien dat het dan weer takke weer is.
Ennuh.. met temperaturen rond het vriespunt ga ik ook wel een eindje karren zolang het maar droog is. :)
 
rep0423a.jpg


:}

Regen en koude geen probleem, liever niet, maar alle haast is wel verdwenen met dit soort weer.

IJzel en sneeuw = stoppen
 
Nou natte sneeuw is er net al eventjes gevallen hiero. Ben ik blij dat ik naast een set van 2 wielen, ook nog een set van 4 wielen onder m\'n reet heb.
 
Ik hoop dat jullie ongelijk hebben, want ik zit nu op mijn werk (n8dienst), en moet dalijk weer naar huis.

Op de motor ja!

Vorig jaar ben ik een keer in de sneeuw naar huis gereden (35 km), dit doe ik nooit meer. Zeker niet met mijn blackbirdje).
 
Ik hoop dat jullie ongelijk hebben, want ik zit nu op mijn werk (n8dienst), en moet dalijk weer naar huis.

Op de motor ja!

Vorig jaar ben ik een keer in de sneeuw naar huis gereden (35 km), dit doe ik nooit meer. Zeker niet met mijn blackbirdje).

Gewoon met 300 over de sneeuw, dan heb je geen last van de gladheid. Maar dan is een pekelauto wel handig he? Ik vind het nu effe berekoud, straks dus lekker de auto in. Zit nog te wachten op wat winterhandschoenen,en als de kou zo aanblijft zoals ie nu is (denk rond het vriespunt nu) dan moet de voering ook weer in m\'n pak
 
Het was vanmorgen inderdaad frisjes,maar
toch gewoon de motor gepakt anders moet ik
krabben om vervolgens in de file testaan.
Hier in nijmegen zijn de halve stad aan
het open breken.
Ik denk dat het toch maar eens tijd wordt
voor een setje verwarmde handvaten,iemand hier
ervaring met die dingen,zo vervelend die
koude vinger toppen.
 
TurboTeunis,

Ja..ja was het maar weer zomer. God wat heb ik een hekel aan die winter...
Daarom vertrek ik op 20 december naar de Algarve.
Zo tegen 10 februari ben ik weer terug, dan gaat het weer de goede kant op met het weer..!!
 
TurboTeunis,

Ja..ja was het maar weer zomer. God wat heb ik een hekel aan die winter...
Daarom vertrek ik op 20 december naar de Algarve.
Zo tegen 10 februari ben ik weer terug, dan gaat het weer de goede kant op met het weer..!!

Ik doe toch iets fout geloof ik ;( Ik wil ook!
 
...Ik denk dat het toch maar eens tijd wordt
voor een setje verwarmde handvaten,iemand hier
ervaring met die dingen,zo vervelend die
koude vinger toppen.

Ik heb er besteld bij Louis en ga ze dit weekend monteren. Over een weekje dus waarschijnlijk meer info.
 
Stelletje mietjes!! Gewoon goed aankleden en niet zeuren. Als er sneeuw ligt niet gaan rijden, want dan zit je hele motor onder de pekel en ijzel moet je ook ontwijken, maar voor de rest is het allemaal te doen!!!
 
Ik heb er besteld bij Louis en ga ze dit weekend monteren. Over een weekje dus waarschijnlijk meer info.

Heb je je pakket al binnen dan? Ik heb maandagavond besteld (dus lees: dinsdag - voor het verwerkt wordt) en ik HOOP vandaag dat m\'n zooi binnenkomt. En nee, geen verwarmde handvatten, had ik maar een accu \ '( :)
Maar wel andere shit waarvan je het lekker warm krijgt in de winter.
 
Hoezo bang voor pekel? Hebben jullie dan geen pekelmotortjes?
Ik rijd het hele jaar op mijn motor omdat dit het enige goedkope vervoer is in Nederland.

Maar dan wel heel erg mooi vervoer.
maar nu wel een beetje koud.

En sneeuw is niet zo\'n probleem als je maar geen gekke dingnen gaat doen. Want dan kun je meteen bij je verzekering aan de bel trekken.
 
Ik denk dat het toch maar eens tijd wordt
voor een setje verwarmde handvaten,iemand hier
ervaring met die dingen,zo vervelend die
koude vinger toppen.

MartijnL heeft ze erop zitten, je kunt hem eens vragen, volgens mkij istie wel tevreden hoor.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan