Sneeuwscheuren..

Ach is heb gisteren gewoon met de motor door de sneeuw gereden (moest ook wel, want prettig was anders). Daarna weer keurig afgespoten want de pekel zal weer eens overal. Was inderdaad weer voor een 4-wieler, maar ja...
 
Gladheid = tonnen pekel op de weg. Dan rij ik niet! In Sliedrecht bij de Intratuin ook even een heerlijk bochtje met de handrem gepakt :)

Straatje keren gaat maar op 1 manier: hard aanrijden, stuur om, handrem aan en glijden maar :)
 
Prachtig rally-weer nu!! :9~ Ik heb me weer eens flink uitgeleefd in de bochten enzo... In mijn mini-koekblikje 20km/u in z\'n 4 vol gas met slippende wielen }) . En idd iedere bocht wordt genomen met de handrem erbij, hehehe. Trouwens als ik er een deuk in rij... gewoon doorrijden. Maarre, met dit weer op de motor |( |( |( , er ligt mij teveel pekel, anders zou ik daar ook nog wel ff mee naar buiten gaan :]
 
Laatst bewerkt:
Gladheid = tonnen pekel op de weg. Dan rij ik niet! In Sliedrecht bij de Intratuin ook even een heerlijk bochtje met de handrem gepakt :)

Straatje keren gaat maar op 1 manier: hard aanrijden, stuur om, handrem aan en glijden maar :)

He, leuk Sliedrecht!!! Daar woon ik vlakbij (Hardinxveld-Giessendam).

Klote terrein trouwens daar bij Sliedrecht, slechte herinnering aan \ '( ...
 
Gisteravond nog een keer gegaan. Er waren wat meer mensen die hetzelfde idee hadden. :) Beetje uitkijken dat je niet op elkaar klapte maar wel humor...

Het duurde alleen niet lang voordat oom agent weer roet in het eten kwam gooien :(
 
Handremmen zijn cool!! :}
Gister nog even met de auto van mn OPA op een parkeerveldje achter een supermarkt uitgeleefd; k kan nu al n one-eighty op een weggetje van 5meter breed *D heel erg leuk!
En ben net nog even wezen scheuren op landweggetjes (kans om politie tegen te komen het kleinst) met de motor, even de acceleratie uitgetest!! Nou, dat zit wel goed!! :) :)
 
Ach, heb 2e kerstdag \'s middags lekker een km. of 45 gereden en \'s avonds weer terug. Geef toe, de hagelbui bij Utrecht was wat minder: met 15 km/uur :( :( :( een klaverblad nemen is weer eens wat anders maar toch niet echt lekker...
 
Terug
Bovenaan Onderaan