Snel Geld verdienen ( Het werkt Echt! )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja natuurlijk... en omdat jij rijk bent geworden wil je die rijkdom natuuuurlijk ook delen met ons....
DIKKE VINGER

SLOTJE EROP, Joep, Doei en de mazzel
 
Dit is dus een kettingbrief.
De bedoeling is om op een oneerlijke manier (het is een vorm van oplichting) geld te verdienen aan minder slimme mensen.
Daar is de TS zich ongetwijfeld ook van bewust, anders zou hij hier wel vaker hebben gepost.....

Ik zou het op prijs stellen als dit topic meteen werd verwijderd en de TS werd geband.

Admins??????
 
Nice, ik ga het meteen doen!
Volgende maand is snaky millioenairrrrrrrrrrrrrrrr, joepieeee!!!!

Yeah, right...
 
B|
full
 
En dat er nog vaak mensen zijn die erin trappen, das pas erg! Net als dat gezeur als je bvb een telefoontje op marktplaats hebt:

"ik woon in nigeria, en mn dochter is studeren in amerika. Ik zou hem haar kado wilen doen, ik kan het overmaken blaat blaat en nog meer onzin, jullie kennen het waarschijnlijk wel :) :X
 
lijkt er op dat de TS zich speciaal voor deze aktie heeft aangemeld....
[inmatt]

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/403137/126f9feda50bb2097a6bc0d01714445c (cuffsan.gif)​
 
Bij

Het kostte me slechts € 6,00 en ik moest het proberen!
Verdien vanaf €10.000,- tot €50.000,- in slechts 4 - 7

hield ik op met lezen.... maar goed... bij het zien van de topic titel wist ik dat dit een loos topic zou worden.
Je moet wel ERG dom en dan bedoel ik ERG dom zijn om zoiets te geloven... :)
 
Ik wil even de groetjes doen aan mijn ouders, mijn vrienden & overige familie, en iedereen die ik ken. Ohwja, en ik wil nog ff zeggen dat ik het geweldig vind om hier te zijn *D :W
 
Een nieuwe versie van t aloude pyramidespel. Niet alleen oplichting, maar ook nog eens illegaal!

Misschien leuk om TS zijn ip uit te geven, dan leert ie het vanzelf wel af :(
 
overigens hartelijk dank voor de overvloed aan topicnotificaties, blij om te zien dat mensen er gretig gebruik van maken (al hadden we daar toch al niet over te klagen :P )

:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan