Snel oplopende temperatuur FireBlade 954RR

speed222

MF'er
3 jun 2008
65
0
hallo. :] :] ik heb pas een fireblade 954rr bj 2002 loop bij de fireblade de temperatuur altijd snel op tot de 82 in de stad loop ie wat hoger op had eerst een r1 maar werdt niet zo snel warm of is dit gewoon zo bij de fireblade gr
 
Je hoeft je pas zorgen te maken als hij of helemaal NIET warm word, of veel te warm
 
hallo. :] :] ik heb pas een fireblade 954rr bj 2002 loop bij de fireblade de temperatuur altijd snel op tot de 82 in de stad loop ie wat hoger op had eerst een r1 maar werdt niet zo snel warm of is dit gewoon zo bij de fireblade gr

je weet niet waar hij de sensor heeft zitten natuurlijk. hij zal ongeveer gelijk op temperatuur komen maar als de sensor van motor 1 in het korte circuit zit en die van motor 2 in het lange zit er een wereld van verschil tussen wat de meter aan geeft
 
Ik denk dat ze altijd in het "korte circuit" ( vóór de thermostaat bedoel je daar mee toch? ) zitten.

Als ze na de thermostaat zitten heb je de heletijd een motor van 25 graden, 25 graden, 25 graden, en dan bam: 85 graden.
 
Klinkt precies zo als het hoort. Snel op temperatuur is alleen maar goed. Tenminste als hij daarna bij normale rijomstandigheden ook netjes rond die 80 graden blijft hangen. In de stad, ook met dit koudere weer kan hij inderdaad warmer worden en zelfs wel oplopen tot de 106 graden. Als dan de ventilator aan springt klopt het weer. Of het nu heet of koud was, mijn Blade stond bij vlot rijden altijd op 79 graden. Bij langzaam rijden en in de stad (onvoldoende koeling door rijwind) kon dit oplopen tot 106 graden en dan sloeg de fan aan. Dus zo te horen niets aan de hand met je Blade. Veel plezier er mee. :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan