Snel wegwezen na voorpiepen bij stoplicht

Ik zorg wel voor me eigen veiligheid.
Daar ben ik blij om. :+

Over de pijp en Gele vestjes daar gaan we weer zie iets met dijk rijden over de uitlaat.

En gele vestjes zijn alleen schijnveiligheid.
Als iemand jou niet wilt zien zal hij je niet zien. Als jou uitlaatgeluid boven het geluid van zijn muziek uitkomt gaat ieder mens op onderzoek zodoende val je toch weerop en dus meer dan met een hesje

Al jaren geleden waren ze er met voetbal achter dat de fluo hesjes (tijdens een trainingspartijtje), ervoor zorgde dat je in je ooghoek al een medespeler kon zien staan, en toch vind jij dat blijkbaar niet, en weet wat ik denk waarom jij dat vindt?, omdat jij vindt dat je ermee voor lul rijdt, en vandaar dat je dan wel smoesjes zoekt om die herriepijp te rechtvaardigen, maar fluo kleding niet.

Alarmlichten in de file is heel soms alleen nuttig als het wat schemeriger/regenachtig weer is, hoe ik dat weet?, nou uit jaren autorijervaring, ze vallen wel bij alle weertype op, als de motorrijder al voorbij is, dat wel..... (net als herriepijpen overigens)

Dat die dijken dicht gaan door de luide pijpen is bewezen, vraag maar aan de dijkbewoners. En ik ga niet in discussie of ze gelijk hebben of niet, daar is al een topic over.
 
Collega ziet motor niet maar groen wel, of heeft kennelijk door dat het groen is (door omgeving die wegrijdt): motorrijder moet dan hebben zitten slapen. Beide onwaarschijnlijk, en het tweede ook nog eens dom!
 
Daar ben ik blij om. :+Al jaren geleden waren ze er met voetbal achter dat de fluo hesjes (tijdens een trainingspartijtje), ervoor zorgde dat je in je ooghoek al een medespeler kon zien staan, en toch vind jij dat blijkbaar niet, en weet wat ik denk waarom jij dat vindt?, omdat jij vindt dat je ermee voor lul rijdt, en vandaar dat je dan wel smoesjes zoekt om die herriepijp te rechtvaardigen, maar fluo kleding niet.

Alarmlichten in de file is heel soms alleen nuttig als het wat schemeriger/regenachtig weer is, hoe ik dat weet?, nou uit jaren autorijervaring, ze vallen wel bij alle weertype op, als de motorrijder al voorbij is, dat wel..... (net als herriepijpen overigens)

Dat die dijken dicht gaan door de luide pijpen is bewezen, vraag maar aan de dijkbewoners. En ik ga niet in discussie of ze gelijk hebben of niet, daar is al een topic over.


Wat ze bij voetbal ondervinden is niet gelijk te trekken met wat er in het verkeer gebeurd.

Daarbij rij ik er niet mee omdat ik al dan niet voor lul rij simpelweg omdat het niet lekker zit.
Ik heb een strak leren racecombi waarom zou ik er dan iets flapperends en dus irritants overheen dragen?

Een geel vest haalt overdag in de zon sowieso geen reet uit immers er valt niks te reflecteren.

Dijkbewoners die klagen ja ach let's not go there.

Hoef geen smoesjes te zoeken immers mijn motorfiets is compleet standaard van inlaat tot uitlaat. Daarintegen woon ik wel een overdrukke stad en mijn bevindingen in die stad en de files eromheen dat mensen je sneller willen en zullen zien met minimaal een open demper zoals ik al zei een geluid wat anders/harder is dan het standaard geluid en vanuit het instinct zal 90% van de verkeersgebruikers gaan zoeken naar waar dit geluid vandaan komt en zullen jou dis eerder zien.

Daarbij is er geen eenduid in de hesjes en dus is er ook geen basis waarop het zelfs zou gaan werken.

Immers eerst was het oranje advies toen gingen de hulpdiensten oranje gebruiken stapten wij over naar geel gaan de hulpdiensten in het geel. |(

Dus blijf bij mijn standpunt daar er nog steeds geen grond is dit te weerleggen *O*
 
LOUD-PIPES-SAVE-LIVES-9100.jpg
 
Heb je er wel eens over nagedacht dat juist die mensen met de radio hard aan, minder aandacht hebben voor het verkeer? en die zijn dus juist een potentieel gevaar voor jou met je herriepijp en horen je dus niet!

Dus je geeft nu zelf aan dat de herriepijp onder de motor niet 't probleem is,maar de muziekluisterende bestuurder?.......... _O-
 
Lijkt me dat de auto een fout gemaakt heeft.
ook al piept de motor voor dan mag de auto hem nog niet aanrijden.
Zeker niet als de motor nog stilstond op het moment van de aanrijding.
Ook niet als de auto achterop de motor is gereden omdat de laatse niet snel genoeg weg was.
Benieuwd van de pliesie en de verzekeraars ervan vinden.

Slimmerik :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan