Snelheden klaverblad Gorinchem

quote: dvd?
.......niet voor de verkoop jongen,we hebben 'tzelf met n camera opgenomen ,een muziekje er onder gezet en op n dvd tje gebrand,ik hoorde dat n kopietje wel eens bij safe r'dam wordt gedraaid op zaterdag!
 
Ligt het aan mij, of is de hellingshoek van de bochten bij Gorichem idd anders als op Apeldoorn?
Het valt idd wel op dat iedereen bij de eerste zonnestraaltjes weer zijn motor uit de stalling haalt. Ik rij het hele jaar dus hij ziet de stalling niet.
Voor diegene die weer na de wintermaanden gaan rijden,... [moraalridder modus] Begin weer rustig aan, er gebeuren al genoeg ongelukken [moraalridder modus uit]
 
Ligt het aan mij, of is de hellingshoek van de bochten bij Gorichem idd anders als op Apeldoorn?
Het valt idd wel op dat iedereen bij de eerste zonnestraaltjes weer zijn motor uit de stalling haalt. Ik rij het hele jaar dus hij ziet de stalling niet.
Voor diegene die weer na de wintermaanden gaan rijden,... [moraalridder modus] Begin weer rustig aan, er gebeuren al genoeg ongelukken [moraalridder modus uit]

Ben nog nooit op Apeldoorn geweest, maar denk dat als je op Apeldoorn met 130-135 IN DE BOCHT zit dat die hellingshoek wel wat meer is dan in Gorinchem. In Gorinchem is het gewoon plat volgens mij.
 
Om even wat vragen te beantwoorden ;)

Er zijn idd mensen die rond de 130 rijden op gorinchem als het lekker weer is

en met Kneedownwillem is alles wel weer ok voor hoever ik weet en stapt deze zomer weer lekker op de motor :]


voor wat gorinchem foto en video materiaal klik HIER

jaja ik weet het is een on georaniseerde tering bende :P en het meeste is al even oud ...

en een tip , ga er niet proberen te filmen vanuit de auto :+

delta2.jpg
 
(..)
Er staan daar trouwens geen borden met 50. Het ergste wat je dus kan krijgen is een boete van +/- 30 km/h te hard als je zo 130 km/h rijdt en je de cops achter je hebt! }) Er was ooit een aflevering van blik op de weg van een gast op een rood witte R1 die met 92 km/h geklokt was en niet wist dat je maar 50 mocht op dat klaverblad waar hij reedt. Dat zal dus wel een fikse prent geweest zijn. Maar op Gorinchem is er dus geen snelheidsbeperking. Ja 100 km/h. :Z
Maar de maximumsnelheid is toch 120, op de auto(?)snelwegen in Nederland, en dan is 100 toch al een naar beneden aangepaste snelheid.. :? O-)
 
Nou maandag gaat niet door ik heb een ongeluk gehad. Ik kreeg geen voorrang van een Renault Scenic en ik klapte erop bij het linker voorscherm. Zal nog wel foto's plaatsen en een topic. Was overigens niet mijn schuld.
 
Klote man!

Met jou alles ok verder?

Ja met mij wel. Alleen deuk in m'n ego. :( Je gaat toch nadenken (niet dat ik dat hiervoor niet deed) van wat als ik 80 km/h had gereden? Vind het toch wel eng als je eraan denkt van als dit, als dat... Het is allemaal goed hij gaat naar Benjan Motoren die gaan hem maken op kosten van de veroorzaakster! :P

Gelijk ff laser pijpie erop! Nieuwe helm, nieuw pak, nieuwe laarzen! :} Of zal ik gelijk inruilen voor een R1? :9~
 
Een R1 is wel verleidelijk natuurlijk :9~

Weet niet hoe goed je jouw rechter hand onder controle hebt... :X

:+
 
Lekker belanrijk allemaal zeg :Z

Kunnen we binnenkort ook een topic openen over penislengte?? :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan