snelheid crossmotor

Status
Niet open voor verdere reacties.
wel eens op een crosser of een motor geknald?
Neem meteen de zwaarste die er is doet je goed :-)
Net als mensen die meteen een r1 willen als ze net beginnen.
 
Laatst bewerkt:
ik wil er 1 aanschaffen, joe hard gaan ze over de weg, en hoe hard over een wijland?


wat is een wijland???komt dat ook uit china?
 
.....en als je steeds dezelfde vragen wil beantwoorden zonder dat het antwoord bij de vraagsteller doordringd......moet je dus hier zijn ja

ja

ja,enzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.ow was ff in slaap gesukkelt,het is ook zo boeiend hier in dit topic.........
 
Ja Ty hier moet ik de jongens ook gelijk geven. Op zulke vragen ga je gewoon niet in. Die gast neemt ons een partij in de maling en jij gaat er met je grote klompen in staan. Als je zulke vragen stelt kun je ook niet verwachten dat je serieus genomen word. Kom op zeg. Je ziet al aan de reacties dat een behoorlijk stomme vraag stelt. Dam dan gewoon een beetje in ipv door te gaan drammen dat je het wilt weten. Daar komt bij dat vrijwel niemand (ook jij niet Ty, sorry) weet wat die dingen lopen. Wie gaat er zn motortje nou op de weg met iemand er langs of erachter open draaien..... dan heb je weinig verstand.
Kijk even naar zn eerdere topics..... dat zegt genoeg.
Ik zal t niet snel zeggen maar ik ben het met Yovan's laatste opmerking eens.
 
ik zeg volgas op het dakterras

mijn yamaha yz 125 van 99 loopt dik 249 top met een analog digitale kilometer teller van het merk jopie racing ik heb er een andere uitlaat onder gegooid met dubbele bocht en de demper andersom dan heeft hij meer tegendruk en ook een ander geluid er zit nu een 9 bak onder met echte pilleli banden ook een ander stuur die is lager en dus gestoomtlijnder ps door je dure koelvloeistof te vervangen voor koelvloeistof van de winkel prijzenparadijs koelt hij veel sneller en daardoor loopt hij ook sneller dit komt door dat dit dunner is en dit sneller door het blok gaat mijn vertanding is voor 54 en achter 13 en alles is goed voor 12,485 pk en 978 nm koppel
 
Laatst bewerkt:
Vreemde openbaringen in dit topic..


Mijn conclusie:

- Dit forum wordt druk bezocht door wiskundigen :P Dus...hoe hard loopt een opgeboorde 450?

- We hebben een nieuwe mod in spé, die bepaalt waar je moet zijn voor niet serieuze vragen en opmerkingen.

- Je kunt als TS gewoon 6 x hetzelfde vragen en nog steeds vrij rondlopen.

Kortom....leuk zo'n topic.

Eh...ik weet het antwoord op de vraag ook niet btw..
 
ik zeg volgas op het dakterras

mijn yamaha yz 125 van 99 loopt dik 249 top met een analog digitale kilometer teller van het merk jopie racing ik heb er een andere uitlaat onder gegooid met dubbele bocht en de demper andersom dan heeft hij meer tegendruk en ook een ander geluid er zit nu een 9 bak onder met echte pilleli banden ook een ander stuur die is lager en dus gestoomtlijnder ps door je dure koelvloeistof te vervangen voor koelvloeistof van de winkel prijzenparadijs koelt hij veel sneller en daardoor loopt hij ook sneller dit komt door dat dit dunner is en dit sneller door het blok gaat mijn vertanding is voor 54 en achter 13 en alles is goed voor 12,485 pk en 978 nm koppel


Jesus alle tering wat een verhaal zeg!
Goed bedacht trouwens _O- _O- _O-
 
- Dit forum wordt druk bezocht door wiskundigen Dus...hoe hard loopt een opgeboorde 450?

een opgeboorde 450 is dus eigenlijk een 500?
 
Wereld topic. _O- :}
Ben blij dat de echte expert al geantwoord heeft. :')

Mijn CR500 SM liep trouwens 175 km/u met 43 tanden achter, en bij toerritten van 150 kilometer 1:20. En binnen een half jaar zat de zuiger goed vast. :Y :+
 
ik vroeg mijn pa net hoe hard dat een 125cc crosser kon en mijn pa zij oerend hard
 
Vreemde openbaringen in dit topic..


Mijn conclusie:

- Dit forum wordt druk bezocht door wiskundigen :P Dus...hoe hard loopt een opgeboorde 450?

-..

das makkelijk, kijk naar mijn formule op de vorige pagina, en doe die uitkomst nog plus het aantal letters in ''opgeboord''. voor een 250cc is dit dus 256+9=265.
voor een 450 cc moet je ff zelf uitrekenen.
 
En een 800cc 1 pitter rijd minstens 170km/h op de snelweg [ GPS]

O, is geen echte cross motor :/ Oke. 150km/h [GPS] op hard zand dan :Y en nog gas over :W

Maar top maakt geen reed uit, sturen en trekken wel.. maar eerst maar gaan leren rijden :Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan