Snelheid in de file ?

Snelheid in de file van de motor ?

  • Stapvoets - 20 km/u

    Stemmen: 14 15,2%
  • 40-50 km/u

    Stemmen: 62 67,4%
  • 80 km/u

    Stemmen: 1 1,1%
  • Harder ....

    Stemmen: 2 2,2%
  • Het gas er op ;)

    Stemmen: 13 14,1%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Ik rij zo snel dat mijn motorblok niet wegsmelt, ik geen rodeo hoef te rijden en mijn metertje niet afbreekt naar rechts en zo langzaam dat ik zelfs blinde ANWB-lullo's nog kan ontwijken.

Ja daar komt het op neer ongeveer, kijk iig nooit op mijn teller.
 
Ik mis 60kmh, da's mijn snelheid. Als ik tenminste niet wordt opgehouden door een langzamer rijdende motorrijder die z'n spiegels niet gebruikt |(

Wat ben je dan een eikel zeg....denk je nou echt dat ik zo'n stuk ongeduld er langs ga laten door zelf ergens aan de kant stil te gaan staan tot ik je braaf heb laten passeren? Heus niet hoor....je hebt maar een beetje geduld en doet maar ff normaal!!

En daar komt bij dat het belangrijker is wat er voor me gebeurt....zal niet willen dat ik me aan zo'n klevert achter erger en op hem ga letten terwijl er voor me een auto van baan aan het wisselen is.

De gezondheid van m'n motor en mij gaan absoluut voor de eeuwige haast van andere weggebruikers.
 
Laatst bewerkt:
afgelopen week eerste keer tussen file doorgereden. en ik hou het op een snelheids verschil van 10-20 km/uur. dus geen standaard snelheid.
vind dat goed zat, en willen de koekblikkers natuurlijk ook ff de tijd gunnen om mij te ontdekken in hun spiegeltjes :z
 
Wat ben je dan een eikel zeg....denk je nou echt dat ik zo'n stuk ongeduld er langs ga laten door zelf ergens aan de kant stil te gaan staan tot ik je braaf heb laten passeren? Heus niet hoor....je hebt maar een beetje geduld en doet maar ff normaal!!

En daar komt bij dat het belangrijker is wat er voor me gebeurt....zal niet willen dat ik me aan zo'n klevert achter erger en op hem ga letten terwijl er voor me een auto van baan aan het wisselen is.

De gezondheid van m'n motor en mij gaan absoluut voor de eeuwige haast van andere weggebruikers.

jij vind het dus ook niet erg als 1 of ander dom figuur in koekblik je geen ruimte geeft als hij 40 rijd waar je 80/100 mag? dan blijf jij daar dus ook gewoon lekker achter rijden? ;)

OT
hangt van de file af, heb een relatief smalle/kleine motor dus heb niet al teveel ruimte nodig.
 
Nu ik ook elke dag tussen de file doormoet ff een reactie:
meestal iets van 40km/h verschilsnelheid.
Maar uiteraard goed opletten :P
 
360 op 1 wiel....met me kneeslider aan de grond....en me kentekenplaat schraapt over het asfalt...
 
met grootlicht er met 50 tussendoor :)

bwooooooooooooooooooooooooaaaaaaaaaap

afgelopen weekend naar de ring in duitsland geweest en toen reed de file 80 en wij er met 150 tussendoor 8-)
 
Laatst bewerkt:
Waarom heb jij toch altijd de neiging om je eigen eeuwenoude topics omhoog te schoppen? :?
Tsjeemp, als je een nieuw topic opent op een oud onderwerp krijg je van de "anoraks" op je vingers dat je de zoek-optie niet hebt gebruikt, maar als mensen kennelijk wel zoeken en op een bestaand topic posten is het ook weer niet goed?
Op die manier kan dit hele forum wel op read-only, alle denkbare motoronderwerpen zullen ongetwijfeld wel aan de orde zijn geweest door de jaren heen. En dingen als "dure benzine", "de volledig vernieuwde GSXR/ZXR/CBRR" en "de incompetente regering" zijn sowieso tijdloos en generiek herhaalbaar.
..
..
..
..
..
..
Hee, misschen kunnen we daar eens een poll over openen? :+

Afijns, snelheid in de file...... Hmmm, welke file? 8-) (snirf)
 
wat ik geleerd heb is rechts op de linkerbaan inhalen met 30 km per uur max (omdat die malloten wel eens baanwisselen zonder hun kop te draaien.)
das wat ik geleerd heb dan he!
en koekblikken zijn dan ook verplicht links aan te houden op de linkerbaan!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

voor deze regel
 
wat ik geleerd heb is rechts op de linkerbaan inhalen met 30 km per uur max (omdat die malloten wel eens baanwisselen zonder hun kop te draaien.)
das wat ik geleerd heb dan he!
en koekblikken zijn dan ook verplicht links aan te houden op de linkerbaan!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

voor deze regel


Er staat nergens dat je met maximaal 30km per uur tussen een file doormag! Je mag max 10km harder dan de auto's. En je als ze file weer 40km of harder rijdt moet je weer terug naar de rijbaan.
En koekblikken zijn ook helemaal niet verplicht om links aan te houden tijdens te file op de linkerbaan. Dit maakt slechts onderdeel uit van een gedragsregel waar helaas geen rechten aan kunnen worden ontleent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan