Snelheid MF

penguin

MF veteraan
12 apr 2004
1.978
0
Kan het kloppen dat op dit moment de snelheid van MF nogal slecht is? Dan bedoel ik niet de 'reactiesnelheid' bij het klikken op topics e.d., maar puur de bandbreedte. De opbouw van de pagina's en plaatjes gaat zeer langzaam...
 
Kan het kloppen dat op dit moment de snelheid van MF nogal slecht is? Dan bedoel ik niet de 'reactiesnelheid' bij het klikken op topics e.d., maar puur de bandbreedte. De opbouw van de pagina's en plaatjes gaat zeer langzaam...

Kom t door al die icoontjes die, alhoewel uitdrukkelijk in de FAQ vermeld dat NIET te doen, meer (tot vééél meer) dan 10 a 12 KB groot zijn... O-)
 
Hehe, bijdehand hoor... Maar verklaar dan eens hoe dat ook het geval is als je gewoon de mainpage opent met de forumlijst etc. ? :)

Hmmm, bij motorfreaks gebeurt hetzelfde overigens...
 
Lijkt op een routeringsprobleempje van Surfnet naar MF... Probleem treedt ook op vanaf m'n werklaptop en -PC... :)
 
Ligt aan de overgang naar de AMS-IX zie ik zelf.

Bepaalde sites doen het wel goed dus het ligt er maar net aan waar de routering heen gaat.
 
Tis nu ook opgelost op het werk, blijkbaar idd. toch een Surfnet-routing issue :)
 
Had om 12:10 gebeld en om 12:20 was het over.

De tracelog was overtuigend waar het in zat :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan