Snelheid R1 2004 in 1e Versnelling

Danos

Rookie
20 mrt 2005
11
0
Terneuzen
Heej Jongens, Ik ben nieuw op dit forum en dacht laat ook eens wat proberen,
Ik las laatst een test over de R1 2004 en daarin stond dat de R1 een snelheid van 160 haalde in zijn eerste versnelling, Toen ik dit later aan een paar vrienden vertelde geloofden zij mij niet, en liepen ze mij beetje belachelijk te maken,

Mijn vraag aan jullie is dus, Wie kan mij vertellen hoe hard de R1 2004 in zijn eerste versnelling loopt, en eventueel hoe hard die in zijn andere versnellingen loopt, :]

0-)Alvast Bedannkt groetjes Danos 0-)
 
Mooi ik had gelijk, O-) _O- en kan je me gelijk vertellen hoe ik er foto bij moet zetten want dat lukt echt niet

En als iemand nog weet waar ik eventueel bewijs kan vinden zou dat mooi zijn en graag nog reply s Thank s Foaks

Greetz Danos
 
Dat klopt wel ja als je je teller niet aanpast na ja tandwielen daar heb je een module voor en denk dat teller beter klopt dan gps want gps is behoorlijk traag systeem, en daarom kom je op andere snelheden :] :W
 
iets van 166. Mijn zx10 doet ook 166 in 1, 210 in 2, 240 in 3, 270 in 4, 295 in 5 en 6 stopt de teller bij 299. RPM teller staat dan op 12500 en kan tot de 14000 gaan. Maar das allemaal tellerwerk dus klopt niet echt. Maar 165 op de teller en 135 echt. Doei dus ff echt niet he!!! Vetrouw die GPS voor geen meter.
Vorig jaar stond in Moto 73 (oid) ook een blackbird die iets gekieteld was (uitlaat ed) en die reed volgens GPS 356 echt!!! Rot op man kan nooit met zo'n ding zonder turbo/NOS/zware verbouwingen. Teller geeft pas 30 km teveel aan bij/boven de 300 km op de teller. Wil je echt je topsnelheid bereken dan moet je gewoon je bak/tandwielverhoudingen uitzetten in een diagram. Als ie 165 op de teller doet dan rijdt ie echt zo'n 155-160 denk ik.
 
iets van 166. Mijn zx10 doet ook 166 in 1, 210 in 2, 240 in 3, 270 in 4, 295 in 5 en 6 stopt de teller bij 299.
Zo zo.. dat zijn nog al geen snelheden zeg. Kijk je met dat soort snelheden ook nog een beetje naar de weg of alleen op je teller? :+

En hoe controleer je die 166,3 in zijn 1? Gewoon in de begrenzer houden en dan pen en papier erbij en aantekeningen maken?





En nou niet flauw met testbank aankomen
 
Ik geloof het best want heb nou eens met een vriend van mij gepraat die zelf ook r1 rijdt 2004 model en zijn teller klopt precies met een maat met een r1 2003 model en die rijd ook 160 dus jongens dat loopt behoorlijk hard
Gelukkig maar, Ben ook bijna 18 kan ik ook gaan :] :] :} :}
 
Ik geloof het best want heb nou eens met een vriend van mij gepraat die zelf ook r1 rijdt 2004 model en zijn teller klopt precies met een maat met een r1 2003 model en die rijd ook 160 dus jongens dat loopt behoorlijk hard
Gelukkig maar, Ben ook bijna 18 kan ik ook gaan :] :] :} :}

Ah dan word je slachtoffer van het 25kw rijbewijs. Let er wel op dat je een R1 koopt waar een versnellingsbak in zit met 1 versnelling dit inverband met de 25kw regeling volgens den haag heb je op een moderne supersport maar 1 versnelling nodig in nederland B| :(










:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan