SNELHEID`S CONTROLES

PAT!!

MF'er
24 jun 2001
106
1
Mijne heren/dames motor rijders letop
de vele controles onderweg naar assen.
ze flitsen,maar ze gebruiken ook LASER GUNS"dat betekend dat ze je ook van vooren kunnen controleren"!!!
Verder een prettig weekend toe gewenst. :] :]
 
hehe, logisch eigenlijk.. enkel flitsen bij een evenement als dit? ZO dom zijn ze ook weer niet he :)
 
niet alleen snelheidscontroles:

Even als voorgaande jaren zal Politie Drenthe zowel preventief als repressief optreden tegen verkeers overtreders. Een motorpoule, gevormd door motorrijders van Politie Drenthe, de Koninklijke Marechaussee en 4 Duitse politieambtenaren zal deze taak gaan uitvoeren.
In overleg met justitie zijn de volgende transactiebedragen vastgesteld.
Wheely-----------------------------450,-
Sprint-----------------------------450,-
Spinnen ---------------------------450,-
geen uitlaat-----------------------285,-
geen demper -----------------------175,-
Hogesnelheid links rijden ---------825,-
Vals kenteken----------------------835,-

Snelheidsovertredingen
tot 36 km te hard------------------400,-
tot 41 km te hard------------------465,-
tot 46-----------------------------525,-
tot 51-----------------------------585,-
tot 56-----------------------------650,-
tot 61-----------------------------810,-
tot 66-----------------------------885,-
tot 71-----------------------------960,-
tot 91 km 18,- per kilometer
vanaf 91 22,- per kilometer

De boetes moeten terstond voldaan worden. Ter zekerheid kunnen de auto of motoren inbewaring worden gesteld. Bij zware overtredingen worden de motoren inbeslaggenomen. Deze kunnen op 24 juni tussen 19.00 uur en 20.00 uur in Witten worden afgehaald en van 20.15 tot 21.15 bij de Kon.Marechausse


 
Gehoor / gelezen ergens? Op de A28 'fuik' voor motoren. :( De politie heeft er 128 gecontroleerd, en 25% heeft een bekeuring gehad.

Gadverdegadver wat een geldklopperij. Dat je blauw laat zien daar op straat, ok. En zorgen dat alles niet te extreem wordt ok. Maar gaat GVD es zorgen dat er niet zo veel motoren gejat worden daar in Assen ipv geld verdienen...

Ik kan hier enorm boos om worden. Ik heb ook al een paar keer zo'n fotodinges op de vluchtstrook zien staan.. Heb echt ernstig de neiging om dat ding om te trappen }) .
 
...
Ik heb ook al een paar keer zo'n fotodinges op de vluchtstrook zien staan.. Heb echt ernstig de neiging om dat ding om te trappen }) .
Dat idee heb ik ook wel eens gehad. Totdat ik de bijbehorende ambtenaar in een auto achter de bosjes zag zitten :( . (A2, De Meern en A12 vanuit Ede richting Utrecht).

Een keer niet opgelet op de A12, gelukkig was het druk (126 km/h waar je 120 mag --> 60 piekies dus maar).
 
Maar gaat GVD es zorgen dat er niet zo veel motoren gejat worden daar in Assen ipv geld verdienen...

Dit slaat echt werkelijk waar nergens op. Naar mijn mening zijn er plekken zat in Assen waar je je motor bewaakt kunt parkeren. Kost misschien wat poen, maar dit echt niet in de papieren. Dat elke oetlul zijn fiets graag in de picture wil hebben en gewoon midden op straat parkeert vind ik gewoon dom. Dan vraag je er gewoon om. Het valt met al die mensen op straat echt niet op als jij even aan zo'n fiets gaat zitten rommelen en weg rijdt.
 
Oh ja, inderdaad, bewaakt wegzetten. Dan hoeft de politie daar in ieder geval al helemaal niet meer op te letten, dan kunnen ze nog meer mensen zetten op bijvoorbeeld snelheidscontroles op plaatsen waar het niet de veiligheid ten goede komt, maar alleen de staatskas... :(

Ik vind het net zoiets als op drugs (hoeveelheid, etcetera) controleren bij zo'n beurs voor drugs...
 
oke, ik ben op de heenweg geflitst...


de motoren voor mij werden ook gepakt, ik kon er nog een heleboel snelheid van afremmen....

ik zwaai hierbij trouwens ook niet meer naar %$#$#@$#$ motor-agenten
'( ;)
 
oke, ik ben op de heenweg geflitst...


de motoren voor mij werden ook gepakt, ik kon er nog een heleboel snelheid van afremmen....

ik zwaai hierbij trouwens ook niet meer naar %$#$#@$#$ motor-agenten
'( ;)

%$#$#@$#$ motor-agenten, haha wat leuk, nou ik doe met je me, boycotten die matennaaiers... })
 
ik was ook altijd van: "ik zwaai naar iedereen, ook naar motoragenten"

#@%$$! dikke l*l drie bier... het zijn gewoon motorrijdende juten :j
(wel verrekt mooi beroep)

moet nog ff afwachten wat de boete wordt, het had trouwens nix te maken met motoragenten, gewoon flitscontrole.

Ik heb "verkeersonveilig-hard" geremd, d'r moeten toch tientallen km's zijn weggeremd :}



 
ik was ook altijd van: "ik zwaai naar iedereen, ook naar motoragenten"

#@%$$! dikke l*l drie bier... het zijn gewoon motorrijdende juten :j
(wel verrekt mooi beroep)

moet nog ff afwachten wat de boete wordt, het had trouwens nix te maken met motoragenten, gewoon flitscontrole.

Ik heb "verkeersonveilig-hard" geremd, d'r moeten toch tientallen km's zijn weggeremd :}

Ik zwaai nooit naar agenten, het enige wat ze kunnen krijgen is een hele dikke :j van me.....

Alhoewel ik laatst bij de kapper met zo'n motorrijdende juut zat te kleppen, en buiten het "juut" gebeuren om zijn het wel net zoals wij motorrijders, qua gevoel etc.
 
Ik heb 2 flitsers zien staan op de terugweg van Assen, een achter een vrachtwagen, en een heel sneaky net achter een boom, alleen de flitser en de kast....
 
Halloo,
Op de terugweg uit assen zijn we op zondagmiddag met een ploegje
van 10 motoren op de foto gezet (leek net een stroboscoop!)
Het is voor de voortste motor ook een beetje moeilijk om vollaan in
de ankers te knijpen, met het risico dat iemand achterin klapt!
Ik ben echter niet zo ongerust voor een bekeuring, omdat als er twee
motoren op de foto staan, justitie niet meer kan zeggen welke van de
twee te hard reed! .......=> Foto verscheurd :)
Verders.....om noggus terug te komen op het stelen van motoren in
Assen, het blijkt dus dat er in werkelijkheid weinig of geen motoren
gestolen worden! maar dat een heleboel heren van de gelegenheid gebruik maken om een gecraschte totall loss motor als gestolen op te
geven aan de verzekering.
Is inderedaad wel een lucratieve oplossing om nog wat terug te vangen
van de verzekering, maar het komt er wel op neer dat de premies zo
zachtjes an uit de pan reizen :(
groetjeszzzzzz..
 
Terug
Bovenaan Onderaan