snelheid

mario19

Rookie
29 apr 2013
5
0
west brabant
Ik heb gemerkt dat ik als beginnend bestuurder wat traag overkomt (terwijl ik toch zeker de maximale toegestane snelheid rijd ) dit ten opzichte van collega motorrijders, die wel even langszij komen! wel mooi om te zien trouwens! Maar moet of hoor je als motorrijder met een racer nu gewoon wat extra harder te rijden omdat dit bij het uiterlijk hoort?
 
je moet op een racer iig minimaal 1 keer in de 10 minuten een wheelie trekken :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gemerkt dat ik als beginnend bestuurder wat traag overkomt (terwijl ik toch zeker de maximale toegestane snelheid rijd ) dit ten opzichte van collega motorrijders, die wel even langszij komen! wel mooi om te zien trouwens! Maar moet of hoor je als motorrijder met een racer nu gewoon wat extra harder te rijden omdat dit bij het uiterlijk hoort?
:')
 
Je hoort jezelf eigenlijk gewoon te alle tijden aan de max. toegestane snelheid te houden maar.....

En wat dat "racer" gebeuren betreft: Met een "SS" fiets rijd je gewoon té gemakkelijk té snel, al helemaal omdat de max. snelheden op de meeste wegen gewoon niet gebaseerd zijn op het bezit van een "SS" fiets ;)

60Km/h rijden met zo'n apparaat is gewoon een "kriem" .... 't Dubbele in z'n twee én 't ding wordt nét wakker :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gemerkt dat ik als beginnend bestuurder wat traag overkomt (terwijl ik toch zeker de maximale toegestane snelheid rijd ) dit ten opzichte van collega motorrijders, die wel even langszij komen! wel mooi om te zien trouwens! Maar moet of hoor je als motorrijder met een racer nu gewoon wat extra harder te rijden omdat dit bij het uiterlijk hoort?


Op de autosnelweg (130) gelden een beetje de volgende ongeschreven regels.

Offroads: +-100
Choppers: +-110
Allroads / Tour / Naked / Streetfighters: +-120
Naked met ruitje / SportTour: +- 130
Racers: 140+

Een en ander hangt soms nog wel af van de cilinderinhoud, vermogen en kleur
 
Laatst bewerkt:
Op de autosnelweg (130) gelden een beetje de volgende ongeschreven regels.

Offroads: +-100
Choppers: +-110
Allroads / Tour / Naked / Streetfighters: +-120
Naked met kuip / SportTour: +- 130
Racers: 140+

Een en ander hangt soms nog wel af van de cilinderinhoud, vermogen en kleur

BMW: met 80 op rechts :+

Maar uuhm...zo hard als je durft, anders hoor je er niet bij!
 
Op de autosnelweg (130) gelden een beetje de volgende ongeschreven regels.

Offroads: +-100
Choppers: +-110
Allroads / Tour / Naked / Streetfighters: +-120
Naked met ruitje / SportTour: +- 130
Racers: 140+

Een en ander hangt soms nog wel af van de cilinderinhoud, vermogen en kleur
Ja doei, ik rijd altijd gewoon 500 a 600 op m'n allroad :W
 
Naja tijdens mijn rijlessen werd altijd wel gezegd dat je een beetje moet doorrijden, dus overal iig 10% boven de maximumsnelheid. Nu ik m'n rijbewijs heb doe ik dat sowieso, net als ik met de auto doe. En als ik in de stemming ben nog een tandje harder. Maar je hoeft echt niet het risico te lopen je rijbewijs kwijt te raken omdat je motor er toevallig net zo uitziet als die van Rossi _O-
 
Ik heb gemerkt dat ik als beginnend bestuurder wat traag overkomt (terwijl ik toch zeker de maximale toegestane snelheid rijd ) dit ten opzichte van collega motorrijders, die wel even langszij komen! wel mooi om te zien trouwens! Maar moet of hoor je als motorrijder met een racer nu gewoon wat extra harder te rijden omdat dit bij het uiterlijk hoort?

Zeker weten!

En ook even zwaaien als die collega motorrijder een agent is...

motoragent groet
 
Nee absoluut niet, die gvd irritante kut motorrijders denken dat de hele weg van hun is en kunnen doen wat ze willen.
Rijden altijd veels te hard, dringen door bij stoplichten terwjl ze gewoon achteraan moeten sluiten en dat illegale filerijden word ik ook schijtziek van.

Kortom, gewoon keurig 100 rijden waar je 100 mag en geen km harder.
 
Nu nog wachten op zijn vaste stopwoorden, dan weten we het zeker. :+
ja die snap ik nogsteeds niet!? :?

Is het nou deze;

pion.jpg


...of deze;

pion_geel.jpg
 
Nee absoluut niet, die gvd irritante kut motorrijders denken dat de hele weg van hun is en kunnen doen wat ze willen.
Rijden altijd veels te hard, dringen door bij stoplichten terwjl ze gewoon achteraan moeten sluiten en dat illegale filerijden word ik ook schijtziek van.

Kortom, gewoon keurig 100 rijden waar je 100 mag en geen km harder.

Je moet hem niet in de war brengen.
Hij heeft een racer en mag dan wel bij het stoplicht naar voren omdat hij het snelst is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan