snelheid

dat zie je verkeerd.

met mij is prima een discussie te voeren, maar als er puur op de man gespeeld gaat worden en het niets meer bijdraagt aan de discussie, men wordt onbeschoft...

dan ben ik idd weg ja, voel me een beetje te oud voor internetbattle, die tijd ligt wel achter me.

verder zit ik al een aantal jaar op MF, en heb inderdaad al wat meegemaakt.
ik heb iddg geen zin om deze azijnzeikers op deze manier nog verder te woord te staan,
gaat nergens heen. :N :N

ik ben nergens onbeschoft geweest, gewoon een normale discussie that's all.

maja, dat krijg je als je in de verzamelbak van MF zit, en dat is Algemeen topic.


en als laatste; met "deze" zeg je maar tegen een snotjong. niet tegen mij.


en ik heet ook geen cool,
zo, en nu ben ik inderdaad weg. :Y

PApaaaa ik doe naar,bijdehand en hang de wijsneus uit tegen mensen en nu doen ze dat teruuuuuûg.

Ik ga niet meer met hun in de "verzamel"bak spelen ik vind t niet meer leuk.

Komop man wordt eens volwassen.
 
Laatst bewerkt:
Mag ik me ermee bemoeien ?
Heb niet alles gelezen maar het stukje dat een 25kw net zo snel is als een onbegrensde gaat niet altijd op.
Ik rij een cbr 600 f2 met inlaat begrenzing, en haal met moeite de 160 wind mee.
Een vriend met dezelfde motor alleen 1 jaar ouder zonder begrenzing haalt makkelijk 200+, en ook met optrekken merk je het verschil duidelijk tussen de 2 motoren.

Ander voorbeeld, gixxer k1 600 met begrenzing gaat net zo snel als die onbegrensde cbr. Beide begrensde motoren zijn bij dezelfde zaak begrensd. Wij hebben zelf het idee dat die gixxer niet begrensd is. :')
 
Mag ik me ermee bemoeien ?
:Y
Heb niet alles gelezen maar het stukje dat een 25kw net zo snel is als een onbegrensde gaat niet altijd op.
Dat beweren ze hier ook niet hoor ;)
Het ging er gewoon om dat er hier enkele zijn die met een 25kW'er melden een bepaalde snelheid te bereiken, en anderen die dat niet geloven. Niemand beweerde dat een begrensde even snel gaat als een onbegrensde.

Oké, 't zijn al wat pagina's; maar neem effe een zak chips en een drankje, en lees het topic door vanaf de OP ... echt leuk vermaak hoor _O-
En dan snap je de clou van het verhaal ;)
 
Denk niet dat ze het op stage een goed idee vinden als ik met chips en drank een topic ga doorlezen op mijn gemakkie, kijk thuis wel even :9
 
:YDat beweren ze hier ook niet hoor ;)
Het ging er gewoon om dat er hier enkele zijn die met een 25kW'er melden een bepaalde snelheid te bereiken, en anderen die dat niet geloven. Niemand beweerde dat een begrensde even snel gaat als een onbegrensde.

Oké, 't zijn al wat pagina's; maar neem effe een zak chips en een drankje, en lees het topic door vanaf de OP ... echt leuk vermaak hoor _O-
En dan snap je de clou van het verhaal ;)
Inderdaad er werd alleen gemeld dat iemand met 25kw 190 ging wat gewoon kan met een op het gas begrensde gsx-r600 en er werd beweerd dat elke 25kw even hard gaat omdat ze evenveel vermogen hebben :') .
 
Ik beweer ook niet dat je onbeschoft bent geweest :N

En een uitdrukking als "met den deze ..." is "plat vlaams", vergeef me dat ik Belg ben '(
Jammer dat jij dat verkeerd opvat ... en de uitdrukking snotjong vind ik beledigend naar de jongeren onder ons B| (ik ben er zelf ook al bijna 37 hoor, maar zo spreek ik niet over jongeren :N )

En als je weer weg bent, wens ik je nog wel een fijne dag toe hoor! :W

*je leest dit immers toch nog wel ;) *


excuus, was ook niet [grotendeels] tegen jou bedoeld.




maar het is gewoon jammer dat je niet eens een beetje een gepeperde discussie kan hebben zonder die onruststokers erbij.


immers heb ik een mening/opvatting, daarnaast zet jij een leuk te lezen verhaal neer waar ik wat verder mee kan.
men kan er anders/verschillend over denken, wat maakt dat nu ene f*ck uit?


nu; dit topic is iddg niet saai geworden. O-) ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gemerkt dat ik als beginnend bestuurder wat traag overkomt (terwijl ik toch zeker de maximale toegestane snelheid rijd ) dit ten opzichte van collega motorrijders, die wel even langszij komen! wel mooi om te zien trouwens! Maar moet of hoor je als motorrijder met een racer nu gewoon wat extra harder te rijden omdat dit bij het uiterlijk hoort?


om weer ontopic te gaan,



dit is uiteindelijk waar het allemaal mee begon. :] :]
 
om weer ontopic te gaan,



dit is uiteindelijk waar het allemaal mee begon. :] :]

Je bent er weer *O*
Je afwezigheid was kort en krachtig. Zal ik je een tip geven wat ik doe als ik onzin aan het verkondigen ben en mensen confronteren mij daarmee?

Ik maak standaard de vergelijking met Albert Einstein, een man die door vele in zijn tijd als achterlijk werd beschouwd. Maar inmiddels weten wel beter. Met daarop een afsluitende zin 'ben gewoon mijn tijd ver vooruit, jullie zijn gewoon nog niet rijp voor mijn inzichten'

Succes verzekerd.
 
Je bent er weer *O*
Je afwezigheid was kort en krachtig. Zal ik je een tip geven wat ik doe als ik onzin aan het verkondigen ben en mensen confronteren mij daarmee?

Ik maak standaard de vergelijking met Albert Einstein, een man die door vele in zijn tijd als achterlijk werd beschouwd. Maar inmiddels weten wel beter. Met daarop een afsluitende zin 'ben gewoon mijn tijd ver vooruit, jullie zijn gewoon nog niet rijp voor mijn inzichten'

Succes verzekerd.


nope, ben weer weg,


ff wat rechtgezet en dat is het.
jij noemt het onzin verkondigen en wees daar vooral van overtuigd. :') :]



maar ik heb nu veel belangrijkere dingen te doen, dus tabee. :W
 
nope, ben weer weg,


ff wat rechtgezet en dat is het.
jij noemt het onzin verkondigen en wees daar vooral van overtuigd. :') :]



maar ik heb nu veel belangrijkere dingen te doen, dus tabee. :W


Ahhh scool, was niet negatief bedoelt. Onzin verkondigen was gewoon in zijn algemeen bedoelt, niet specifiek op dit topic.

Wou je een beetje opbeuren, is het weer niet goed. -O-
 
Laatst bewerkt:
Ga je toch ook niet op in.. Gebruik dan liever een andere quote: never argue with an idiot *vul hier een willekeurige reden in waarom niet* :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan