Snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Is iedereen een beetje tevreden met de snelheid van dit forum?

Ik zal eens kijken of ik een poll kan invoegen, is wel tof...
 
www.hubris.nl

en dat is een vriend/collega van iemand die ik ken bij http://www.web-developer.nl (www.web-developer.nl) .

Ik heb het een en ander voor hem gedaan voor websites, en daardoor het ik nu 2 accounts met php en sql-ondersteuning! :icon_smile:

Echt wel beter zo!
 
Best wel, maar euhh... dat zeggen we niet hoor.. kan altijd wel beter :icon_razz:
 
Ja, dat geloof ik best!:) Maar ik zit bij een van de snellere providers van nederland.

Veel providers preken dat ze een 350mbit verbinding hebben, maar zeggen er niet bij dat dat binnenkomt bij de Amsterdam Exchange, en dat het dan verdeeld wordt over verschillende hosters!!

Ik zit op een 20mbit verbinding (geloof ik), en dat is dedicated aan hubris. Snel zat dus!
 
nou...ik heb jammer genoeg casema en dat ik toch wel wat anders -niet slaan AUB- dan op GoT...

maar zekers te doen hoor!!!

hopelijk binnenkort ADSL en dan zal het ZEKER sneller gaan.
 
Hmmm...bij mij is het net zo snel als GoT...

Er is wel een manier om het te versnellen, ik heb een script wat de queries kan verminderen, moet in snelheid schelen...
 
Prima Snelheid met @Home, ik heb het idee dat hij er vaak sneller staat dan GOT .... :icon_biggrin:
 
verdomme...weer iemand met ADSL...

ik ga zeer binnenkort verhuizen...en waar ik nu zit kan ik wel ADSL nemen..maar waar ik naar ote ga...nog niet..duurt nog zeker tot einde van`t jaar :icon_frown:

moet ik straks met modempje kloten...Casema komt er bij mij niet meer in.
 
Het vershilt nog wel eens
De ene keer super snel en de andere keer wat trager tot niets soms.

 
Op mijn werk hebben ze een super verbinding maar thuis gewoon via de Ptt. Tja, als je geen snelheid gewend bent maakt het niet zoveel uit hoor.

 
Hier thuis cHELlo (soms snel, soms traag) en op het werk in Leiden een 2Mbit verbinding naar Arnhem waar de proxy staat, en ik weet niet wat voor verbinding maar dat is ook wel te doen....

In other words, perfecto!
 
Ik hoop binnenkort ook eindelijk Chello te hebben! Ik hoop namelijk over niet al te lange tijd in Ede een huis te vinden...zit hier in een klein gat met ISDN te klooien...

Uit armoei heb ik een CD GEKOCHT ipv gedownload! Ding was 46 piek! :(
 
CD's kopen ?? Kan je CD's kopen dan ??? Waar ?? Waar ??? Vertel me waar ??? })

_________________
Mijn http://www.bikepics.com/pics/yam-r1-99-bikepics-01196.jpg (Yamaha YZF-R1) uit 1999 legt 400 meter in 10"3 sec @ 222.7 km/h af.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-06-01 14:17 ]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan